Mládeži nepřístupno

50%

Komentáře a recenze 41

47 084 bodů
3.5
Moc nechápu jak se to sakra podařilo přemluvit všechny ty známé osobnosti,aby si zahráli v této stupiditě bez špetky vtipu. Komu byl film vlastně určen? Vždyť to se přece nemohlo nikomu líbit. Jediná zajímavá epizoda byla snad jen s Jackmanem,který měl pod krkem koule a to vypovídá asi tak vše o tomto "veledílu"
4
Není to bizarní, není to nechutné, není to šokující, i když by to všechny tyhle věci tak moc chtělo být. Není to ani zvlášť chytré (i když občas, i když jen výjimečně, se to tematicky trefí) a vtipné jen velmi málo. Hodnotu tomu dodává jen nepochopitelně hvězdné obsazení, což je ale jediná hodnota.
6
Oh yeah. Chvílemi geniální, chvílemi zase slabší. Rande na slepo s Halle Berry nebo Wolverinem asi vede, Beezel taky hodně fain, za mě celkově teda hodně nečekaná spokojenost. Kdo má rád drsnější humor, zklamaný nebude. 6/10
headhunter
headhunter
10 287 bodů
6.5
... šmarja, já se tak nasral! Já se tak nasral, že tohle bude můj první komentář! Takový potenciál... začal jsem v hlavě hodnotit někde u 90% a pak to pomalu a rychle klesalo,... až to strmě letělo a svištělo směrem dólu. Proč to nebylo radši rosekáno na ultimátní, solidní a pitomé kraťasy? Já mám rád ujeté hovadiny, ale tohle se jako celek posralo a zmixovalo na normální hovadinu. Takže chvílema 90%, jindy 15% :-(. P.S Kdy bude "Movie 44"?, herců je furt ještě dost (i s koulema dole)* aktualizace s odstupem času... Nevím, co mě vlastně vedlo k ještě jednomu zhlednutí. Prostě jsem si řekl, že tolika celebritám, dám ještě jednu šanci a že porovnám verzi titulkovou s dabovanou. A ejhle, udělal jsem dobře. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že koukám, na "americkou" verzi, paradoxně česky (tu "českou" jsem viděl zase v anglickém znění :-)) s Dennisem Quaidem, na místo nehereckých teeneagerů. A musím říct, že tahle verze na mě zapůsobila daleko lépe, i když originální název filmu "Movie 43", úplně pozbyl smysl. Víc jsem se bavil. Samozřejmě, některé historky zůstaly tragickými, ale jako celku zvedám z původních 35% na 65%.
9 279 bodů
8
Monstrózní obsazení! Relativně vtipné příběhy, ačkoli možná někdy byl humor přeci jen moc fekální, jednou dokonce doslova ;).. Chápu i ty, kteří snímek odsoudí a neocení, či je to dokonce pohorší, avšak má to svoje kouzlo. Ale žádné veledílo to není, pobaví, a kde uvidíte tolik absurdních příběhů v tak krátkém časovém sledu. Navíc kolik tomuhle podobných filmů je? No na prstech jedné ruky je napočítáš.. Osobně mám k filmu speciální vztah, jelikož si ho i celkem často pouštím (minimálně každoročně).. Nejradši mám scénku s družstvem černých basketbalistů! 70%
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Výborná ujetá blbost, kterou bych od američanů čekal i nečekal, dost rozporuplný. Občas to bylo trapný, občas dost vtipný. Co víc dodat, film o ničem a o všem. půl hvězdičky za tu plejádu herců. 48%
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Před měsícem jsem ještě očekával film, který je plný hvězd, které si ze sebe dělají srandu. Teď když jsem zjistil, že je to film, který je propojený jen povídkami, které spolu nijak nesouvisí, tak jsem docela zklamaný. Dobré povídky střídají ty špatné. Těch horších povídek bylo více. Vůbec mě nebavila povídka s Emmou Stone nebo Naomi Watts. Zrovna do těchto skečů jsem vkládal velké naděje a byl z toho odpad. Ale potom jsou tu povídky, které se povedli a vážně mě bavili. Například povídka s Chloe Grace Moretz. Bál jsem se aby mi to nezkazilo pohled na Chloe a naštěstí se tak nestalo. Bylo to vtipné a trochu nechutné, ale dalo se na to koukat a skoro celou dobu jsem se smál. Za všechny scénky bych dal asi 2 hvězdy a to za scénku Chloe a scénku s Hughem Jackmanen. Nejvíce jsem se těšil na trio Stifler, Knoxville, Butler možná až moc. Vyklubal se z toho průměrný skeč s trapným koncem. Škoda. No abych to shrnul, celý film byl vážně na těch 43% ale pak přišla poslední scénka s Elizabeth Banks a nadrženým animovaným kocourem. To byla scénka na 5* smál jsem se tak, že mě bolelo břicho a strašně jsem se bavil. Tahle scénka to dokázala zvednout na 60%.
Jamie76
Jamie76
4 272 bodů