Raubíř Ralf

79%

Komentáře a recenze 45

47 083 bodů
8
Raubíř Ralf je příjemnou nostalgií a výletem do dětských let kdy jsem drtil tyto hry stále dokola. Postava Ralfa je tím nejsympatičtějším záporák ve světě filmu a je radost sledovat jeho přerod v klaďase. Animace je skvělá a celý film je zasypaný všemožnými vtípky,které pobaví celou rodinu.
29 308 bodů
7
Hezký animák, který si nehraje na superakční jízdu, na přehnanou citlivou stránku, ani animace sama není perfektní, je to taková animovaná klasika pro malé i velké. Jenže má od každého něco a jako celek působí moc dobře. Zajímavý scénář, vše plyne přirozeně..pěkné.
22 268 bodů
8
Disney a Pixar dál splývají v jeden celek - jako byla Rebelka víc Disney než Pixar, tohle je víc Pixar než Disney. Čtyři hvězdy nepochybně, přesto jistá pachuť z toho, jak Disney sebral "pixarizaci" veškeré její kouzlo a udělal z ní jen další obchodní komoditu. Dospělé problémy jako krize středního věku se zdětinšťují, popkulturní odkazy nahrazují originalitu a technologie design. Přesto Ralf funguje, i když ne coby originální animák, ale stereotypní příjemná zábava. 70 %
8
Trošku mě zamrzelo, že jsem žádnou z těch hlavních her nehrál (asi by pak ukápla i nostalgická slza), ale jinak spokojenost. Hodně příjemný animák o tom, že být padouchem může být vlastně moc fain job. 8/10
15 150 bodů
9
Humor sice nedosahuje úrovně nejlepších pixarovek a videohry mi byly v mládí stejně vzdálené jako nošení boratek, ale i tak mě Ralph i s jeho geniální myšlenkou úplně ohromil. Už skvělý úvod spojený se zasedáním záporáků a představením celé herní sítě dával tušit výbornou zábavu, ale že film vytrvá celou dobu v takovém tempu a svou vymazlenou vizuální stránkou bude bavit tak královsky jako žádný animák od dob Úžasňákových, to jsem fakt nečekal. Potěšily sympatické a slušně nadabované postavy , drobné odkazy na klasické sci-fi a hlavně svižný příběh prošpikovaný herními retro klenoty takovou měrou, že zarytí fanoušci museli doslova slintat blahem. Podle mě jeden z nejoriginálnějších zážitků, jaký se kdy na animovaném poli urodil, a to už je co říci.
10
Lepší než všechny videoherní adaptace!
8
Docela zábavné a s příjemným příběhem.
9 025 bodů
8
Ne nejlepší, ale velmi vydařené. Jen škoda větší absence herních odkazů a podobných věcí. Chápu, že je to film pro děti a ti sotva hráli na herních automatech, jako třeba já. Ale dát tam toho víc, vůbec bych se nezlobil. Jinak je to ale velmi vydařená rodinná zábava.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
7
Ohromná škoda, že úvodní našlapaná třicetiminutovka nastaví laťku, které se zbytek filmu ani nepřiblíží. Tvůrci si za to mohou sami. Když vystaví svůj svět na herních legendách a odkazech a poté od konceptu upustí a servírují "jen" dobrý animák, je to zkrátka nevyhnutelná prohra. Ale nenudil jsem se. Jen bych čekal větší nátřesk pro pařany. Snad to ohlášená dvojka napraví.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Nádhernej animák se skvělým příběhem a nádechem nostalgie. Navíc Vanallope je naprosto úžasná postavička se skvělejma hláškama a její dabing je strašně roztomilej. Nějak si neumim představit českej dabing. Stoprocentně nejlepší animák roku. Tak jsem to viděl i s dabingem a musím říct, že jsem měl pravdu. Vanallope je namluvená naprosto otřesně a spíš mi vadila, né jako v originále, kde byla strašně roztomilá a úžasná. Dabing je na hovno, ale pořád si stojím za tím, že v roce 2012 žádný lepší animák nenatočili.