Legendární parta

74%

Komentáře a recenze 24

29 308 bodů
7
Pěkný animám hlavně ale pro americkou drobotinu. Pohádkové, či kouzelné postavy prostě nejsou naše. Jinak příběh jako takový typický, akce pěkná, pořád se něco děje a animace neurazí. První polovina filmu mě vyloženě bavila, potom už se to zvrhlo v klasický hollywoodský animák.
22 268 bodů
6
Nejzajímavější je, že tenhle film ukazuje, jak vnímají Američané své děti jako mnohem vyzrálejší než Češi. Film je pro děti stejné věkové kategorie jako Kozí příběh, stojí na stejných základech (shromáždění pohádkových postav), ale i přes klišé a patos se tu divák nepodceňuje. To je chvályhodné.
6
Kdysi mě to vůbec nebavilo, teď vlastně nechápu proč. Vtipné, tak akorát temné, aby to bylo i pro děti, odlišná animace a hlavně dost originální a zajímavý děj. 7/10
9
Velmi povedené, vtipné a se svižným tempem.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Když jsem viděl složení legendární party, tak jsem si říkal, jestli si ze mě nedělaj prdel... Ruskej potetovanej santa, nadopovanej králík, zelená příšerka s křídlama a mladej Dante z DmC a proti nim Voldemord s nosem a vlasama.. Už od začátku to zavání dost špatným animákem, ale naštěstí se to zvedne a umí to potěšit. Je to klasická pohádka mezi dobrem a zlem, kde je jasné kdo vyhraje. Neni to typická dnešní pohádka, kde máte hromadu účelnejch vtipů, tohle je vážně pohádka pro děti, kde vás potěší nádherná vizuální stránka a krásnej příběh o dobru a zlu. Tenhle animák mě zahřál u srdce a skoro celý film jsem se přiblble usmíval. Škoda toho nudného začátku. Ale že mám dobrou náladu, tak dám 4*.
8
Kdysi jsem byl taky dítě a věřil jsem, je fajn si to občas připomenout.
saboter
saboter
3 564 bodů
6
Ze začátku ujde ale jinak později naprosto nablblý animak který jen dokzuje že dnešní animaky už většinou jdou pouze oto pobavit a přinest nesmyslnou akci.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
6.5
Velmi romantické, velmi americké a velmi infantilní. Jedná se skutečně o film pro menší diváky, kteří navíc vědí, kdo je třeba Jack Frost nebo Sandman. Já jsem to teda nevěděl. Film navíc propaguje hlavní utrácecí svátky, což je mi trochu proti srsti, mám radši originální příběhy s originálním světem. Z druhé strany bych pochválil nepřítomnost násilí, což je dnes velmi vzácné.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8
Ani jsem nevěděl co čekat. V celku lehce přehlédnutelný animák se nakonec stal v celku jedním z masterštiků. Původně jsem si po pár minutách myslel, že to bude něco jako animovaná DreamWorks verze Pána prstenů a nebo nějaké fantasy adventury. Později mi došlo, že jde v podstatě o mýtické postavy, které se mezi sebou protínají a vytváří Strážce. Mimochodem český a nakonec i slovenský překlad, je katastrofální. Nakonec se z toho vyvinula taková mýtická verze Avengers. Autoři se nechtěli tolik vrtat v mýtice Santa Clause, čímž by si určitě Coca Cola žádala autorská práva a tak nositele dárků označili jako "Sever" ... KING OF THE NORTH! ... Třeba Sandy a samotný Frost byla pro mne mýtická novinka. Církevní film by mohl vypadat, takže Vánoce by zastoupilo malé dítě, Velikonoce černovlasý týpek na kříži, sny Quentin Tarantino, zuby pan Novák a zimu asi pán jménem "Počasí". Každopádně na "Legendární partu" budu vzpomínat jako na animovanou verzi Avengers a super animovaný film s pointou.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů