Hostitel

67%

Komentáře a recenze 33

28 428 bodů
5
Neviditelný mimozemský nepřítel ohrožuje lidstvo tím, že převezme tělo a vymaže vzpomínky. Melanie riskuje všechno aby ochránila zbytek lidstva a dokazuje, že pouze láska dokáže vše dobít v novém nebezpečném světě. Zpracovaný námět bohužel nejlépe vynikne v literární podobě, neboť velice honosně pracuje s představivostí čtenáře. Ve filmu veškerou představivost a tím i vizualitu všeho dění vytváří filmoví tvůrci a tak divákům vlastně vnucují představivost svou, což sráží fantazii každého jednotlivce na kolena. Sci-fi snímek má co do činění s romancí a tak je určen především pro mladé diváky převážně ženského pohlaví. A není divu. Autorka literární předlohy má na svědomí třeba známý ´Twilight´, v Česku známé jako ´Stmívání´.  Snímek ´Hostitel´ je bez akce, napětí a hlášek. Velice pomalé tempo vyprávění spíše unavuje a použitý soundtrack tomu také zrovna nepřidá. Ani použitá dějová šablona není žádnou novinkou pod sluncem. Snímků o ovládnutí tělesné schránky člověka nějakým mimozemským čímsi tu již bylo nesčetněkrát. Pravda, byly zcela prosty jakékoliv romance. Příběh je o přežití, vytrvalosti, identitě, lásce a lidském duchu. Ano, v rámci sci-fi žánru vcelku brilantní a v jisté oblasti zásadové, ale jak je psáno výše, vynikne spíše v literární podobě než v tom filmovém. Režisér Andrew Niccol se o to pokusil. Napsal si scénář, natočil to a dopadlo to jak dopadlo.
2
Strašná blbost. Vážně. I na nenáročnou romantiku dost podprůměrný příběh v "sci-fi" kulisách, kdy mi bylo úplně jedno, co se s postavama v další scéně stane. Niccolovi tenle náraz do zdi přeju. Fakt by mě zajímalo, jestli si při přepisování scénáře myslel, že z tohohle paskvilu dokáže udělat dobrý film. Hvězda za Emily Browning.
Fingon
16 886 bodů
8
Mam rad Niccola, nemam rad Meyer, paradoxne se mi The Host libil o malicko vic, nez In Time. Sice obcas skripe uveritelnost nekterych momentu (sakra, vzdyt k tomu ukrytu v horach vede vyjezdena dalnice, proc je tedy nedokazali vypatrat podle techto stop? Spis by me zajimalo, jak presne mimozemstani udrzuji lidskou civilizaci v chodu a proc se o to vubec snazi...
3
Naprosto nudný film. Jen samé kecy. Není divu že jsem ho rychle přetáčel vpřed. Strašně moc romantické.
karliki
karliki
10 006 bodů
2
Hostitel byl film nudný,příběh byl bez zvratů, ztrát, vypjatých situací a vůbec všeho,několikrát jsem se přistihla že usínám.....bylo to táhlé,ani vizuálně mně to nezaujalo.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
4
Tomuhle se v branži občas jaksi říká takzvaná "vymejvárna mozků", což je už zaběhlé řemeslo Stephenie Meyerové. Po úspěšné sáze Stmívání bylo jasné, že brzy do kin vypustí stejný typ filmu, akorát to přeformulovala z upírů a vlkodlaků na sci-fi s mimozemšťany. 1 tělo = 2 duše a obě milují někoho jiného, jaký neřešitelný rébus, který nakonec je vyřešen vcelku snadno. Jaká nuda. Ale tak přeci jen se musejí točit filmy pro náctileté, z těchto mladých, šílících fanynek jsou velké příjmy. 20%, z úcty k Andrew Niccolovi, má na lepší náměty.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
4.5
O Andrewu Niccolovi je známé, že jeho projekty jsou hodně sci-fi a hodně autorské. A poměrně zajímavé. Jenže akce nestrhne, romantika je vratká, emoce lehce umělé, postavy a dialogy nešťastné napsané, natahované je to až běda a ani se mi nechce přemýšlet nad tím, koho všechno paradoxně tentokrát vykrádá. A je úplně jedno, že to má lidstvo zase spočítané. Je to na jedno podívání, a když se divák při cestě na záchod zdrží o pár minut déle, nic moc mu neunikne. Nevím, jak velkou roli sehrála autorka předlohy dýchající za zády tvůrců, ale tentokrát to prostě moc nevyšlo. Ale zase úplný průšvih to není..
roque
roque
2 923 bodů
10
Tak jsem konečně viděla tento film podle knížky Stephenie Meyer. Fakt dobrý. Originální
  • exteriéry
  • sexy mužští herci
  • myšlenka filmu
  • super čočky
Ombak_Penari
2 764 bodů
6
Tedy z nekonečných přecitlivělých dialogů mě šla hlava dokola kolem, ale naštěstí jsem věděl, do čeho jdu. Nicméně musím říct, že to až taková tragedie nebyla. Především mě zaujal vizuál - dokonale vypíglené budovy a vozy mimozemšťanů mě připomněly Oblivion, okouzlující byl i podzemní úkryt lidí, bylo zkrátka celou dobu na co koukat. Statičnost Saoirse Ronan v hlavní roli mě sice přišla otravná, ale budiž, byl to záměr a dokonce jsem byl zvědav, jak to celé dopadne. Mám dokonce pocit, že bych se na to mohl podívat i znova bez vážné újmy na zdraví, ačkoliv to je jinak jednoznačně film pro něžné pohlaví.
harry456
harry456
2 437 bodů
9
Mě osobně film zaujal, skvělé herecké výkony ani triky nebyli špatné. Jestli si myslíte, že je to film jen pro holky a fanynky Twilight sagy, tak se strašně pletete. Já jsem si ho užil vůbec jsem se nenudil. Trailery byli nic moc, ale když jsem byl na jeho předpremiéře dost mě to překvapilo. Naučil jsem se nevěřit trailerům, který jsou hrozný, aniž bych film viděl. Nejdříve se koukni na film a na trailer se neohlížej. Určitě nebudete zklamáni z návštěvi tohoto filmu. Přeji hezkou podívanou. :)