Spy Game

72%

Komentáře a recenze 9

8
Já jsem za 80%. Nevidím důvod proč jít níž,snad jen skrz to,že je ve filmu méně akce než rozhovorů hlavních protagonistů ? To je přece hloupost,když se jedná o takto skvělý film. Redford a Pitt jsou opět bez chyby a film nesou na svých bedrech až do závěrečných titulků.
29 851 bodů
7
Hollywood jako prase, ale koukatelný a pěkný. Jak jeden téměř vysloužilý agent napálí celou CIA, jak novátorské. Líbí se mi ale chemie mezi Robertem Redfordem a Bradem Pittem, které oba považuji za skvělé herce.. je radost se na to dívat. Akce přiměřeně, hudba dle mého názoru nevhodná. Jako celek působí film dobře.
8
Taková lehce oldschoolová špionážní hra, ve které Redford z ostatních herců udělal pouhé stážisty. Scottův rukopis je tady zase lehce čitelný, scénář možná mohl být trochu promakanější - na druhou stranu flashbacky dost dobré a závěr fakt lahůdka.
Fingon
16 886 bodů
8
70%. Nijak úžasný film, ve kterém se Tony Scott ještě neurval ze řetězu jako v jeho dalších projektech. Vcelku slušně natočeno, ale všichni jsme viděli lepší věci.
9
Film není v žádném případě prefabrikovaná klasická Hollywoodská slátanina a přestože jeho premisa vypadá na první pohled schematicky až hanba, je samotný příběh velmi komplikovaný a upřímně, při chvilkové ztrátě pozornosti se v něm velmi snadno ztratíte. Film má řadu fantastických momentů a obsahuje vizuálně vyšperkovaný trénink Redforda jako učitele a Pitta jako jeho nadějného žáka.
avenis
avenis
8 137 bodů
8
Pro mne je toto téma přece jen trochu politicky nesrozumitelné, a hlavně... raději bych byla pro světový mír, ale jako napínavý film s tématem "kdo z koho" je to jeden z nejlépe natočených špionážních filmů, co znám. Vždycky mě napadá, proč ti dva nikdy nehráli otce a syna. Nebo hráli...? Jako mínus (z mého pohledu) je chaotická kamera. Vím, že to tam patří, ale není mi to příjemné.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
9
Robert Redford jako agent CIA na prahu důchodu je sexy, i když od "Podrazu" uplynulo už téměř třicet let. A oprávněně je Brad Pitt nazýván "Redfordem nového tisíciletí". Celý film jsem si říkala, že na tom něco je. Pravda, scénář je poněkud překombinovaný, místy jsem se ztrácela, ale tito dva představitelé, akční kamera a skvělá režijní práce Tonyho Scotta to "přebijí". Potěšila mě honička východním Berlínem, kde si to Brad Pitt valí ve Škodě 100 MB! :-) Špionážní filmy ráda nemám a obyčejně se na ně nedívám. Každopádně tento stojí za vidění!!! Autenticky působící Bejrút. Svižné, věrohodné, proklatě dobře zahrané!
kedl
kedl
6 380 bodů
7.5
Redford to zase všem natřel,jako za starých časů....Vítej zpátky Roberte...;-) Ale ke snímku...Film sám o sobě je opravdu zručně natočený a po zhlédnutí dalšího Scottova filmu uvažuji o jeho zařazení do mých TOP 5 režisérů...Ale něco mi tady v tom filmu chybí,nevím co,ale až na to přijdu tak to sem určitě napíšu..:-) Každopádně u mě i nadále zůstává nejlepším Scottovým filmem "Nepřítel státu"...
Bretislav
Bretislav
242 bodů