Únosci

64%

Komentáře a recenze 5

29 851 bodů
6.5
Film má pro mě dvě tváře.. jedna je napínavá, dlouho jsem čekal, o co vlastně půjde, jenže to pořád nepřicházelo a začalo to pro mě být zmatečné. Přestřelky, drsní chlápci.. dobrý. Ale snímek má tolik dějových zvratů, že to bylo až moc. Závěr slušný..
28 422 bodů
9
Moderní western s drsnými chlápky stojícími za svým ať se děje co se děje. A jako obvykle jde o ženu. V tomto případě o ženu těhotnou, která má v dějové lince také zajímavý vývoj. Rouška násilí, westernového tempa a atmosféry. Hodilo by se i kolty proklatě nízko, ale tady by to už znělo přeci jen divně. K ráně tu však nemá nikdo. Právě westernový nádech tomu všemu dodává určité kouzlo nechtěného. Vznikl svým námětem temný akční thriller nesoucí myšlenku o svátosti života. Zvláštností je, že tu vlastně nikdo není klaďas. Všichni jsou ve svém smyslu neřádi jdoucí za svým cílem přes mrtvoly. Snímek sice není zase až tak na výši centra zájmu, ale rozhodně se jedná o jeden z těch povedenějších.
9 025 bodů
8
McQuarrie je dobrý karbaník. Dokáže skvěle napsat zajímavé charaktery a s každým rozehrát podmanivou hru. Jen se občas ukáže, že měl až moc karet a ne každou dokázal na výbornou zužitkovat, což trochu způsobí pomalejší a mnohdy i nudnější pasáže. Jakmile ale přijde slovo na přestřelky, je si jistý v kramflecích, jako málo kdo a ve finálním zúčtování na stůl vyhází všechna esa, která měl, že to srazí na zem i zkušeného profíka. Jak už jsem řekl, je to dobrý karbaník a hrát s ním je opravdu radost.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Těžká stylovka, které by k lepšímu výsledku prospělo odebrání tří čtyř postav a tím zcela nadbytečné příběhové kombinatoriky. Jinak hlavní charaktery jsou skvěle napsané, perfektně typově obsazené (až na Phillipa, jehož bych do téhle polohy netipoval a který těžce překvapil), hudba geniálně dokresluje potřebné atmosferické kontury a sem tam se ukáže i nějaká velice originální žánrová idea. Poctivější tři hvězdy aby člověk pohledal... Mimochodem, finále, které jsem si pustil čtyřikrát za sebou, aspiruje na vůbec tu nejlépe a nejpřehledněji natočenou přestřelku, kterou jsem byl poctěn spatřit. Bravo.
Pas
Pas
6 225 bodů
3
Příliš velké sousto Na malé zlodějíčky vymyslí hlavní hrdinové až moc precizní plán a chovají se jako by měli s podobnou akcí bohaté zkušenosti.Začátek filmu a pak závěr mají solidní spád.Mezi nimi je ovšem dost nudná pasáž,kde je děj značně chaotický.Zasazení části příběhu do Mexika evokuje westernové ražení filmu.Z mého pohledu dosti rozporuplný film.