Fotr je lotr

71%

Komentáře a recenze 25

7.5
Už jenom to jméno hlavního hrdiny Gaylord Focker je zárukou humoru. Celkově se jedná o velmi příjemnou komedii,která ale mohlo být mnohem lepší. Během sledování jsem cítil ten nevyužitý potenciál. Na druhou stranu mám rád Stillera a De Nira,kteří ani tentokrát nezklamali. Při scéně s dojením jsem brečel smíchy a to nepřeháním.
29 851 bodů
8
Prví příběh "Jebala" a jeho nastávajícího tchána Roberta De Nira je prostě jedna velká komediální jízda. Humor je to sice jednoduchý, ale úderný. Stačí jen vypnout mozek a dívat se, jak Greg trpí svými vlastními chybami, nebo léčkami Fotra lotra. Tato komedie se prostě povedla.
6
Docela funkční komedie, ale jen na jedno zhlédnutí. Nějak zvlášť jsem si hrdiny neoblíbil, přestože je ztvárňují mí oblíbení herci, ale ani jsem se nenudil.
8
Svého času jsem to dost nesnášel, ale teď už s tímhle Gaylordem nemám problém. Akorát mě mrzí to skoro nulové využití DeNira jako ex agenta CIA. Z toho šlo totiž vytřískat mnohem víc.
8
Greg Jebal je zamilovaný do své dívky Pam, kterou si chce vzít. Ve chvíli, kdy jí chce vyznat lásku a vzít si jí se ale vyskytne malý problém. Pam jako správně vychovaná dívka by se měla zeptat otce na souhlas. Greg proto posílen rozhodnutím, že Pamina sestra se také vdává, zkusí štěstí při pokusu o žádosti její ruky při společně stráveném víkendu s celou její rodinou. Ovšem z poklidného víkendu se stává noční můra. Film Fotr je lotr je komedie zkušeného komediálního režiséra, který proslul filmy o Austinu Powersovi s komikem Mikem Myersem v hlavní roli a nutno říci, že o jeho talentu po tomto filmu přestaly být vedeny spory. Film je směsice všelijakých trapasů, které na sebe navazují a ve slabších povahách diváků mohou spíš vyděsit než pobavit. Fotr je lotr je zdařilá komedie, která je přímo otevřená dalšímu pokračovaní, které se natočilo o pět let později s novými hvězdami Dustinem Hoffmanem a Barbarou Streisand. Tržby jen v domovské zemi vzniku překonaly hranici 150 mil. dolarů a ve světě to nebylo o moc horší.
6.5
Když vám dcera přitáhne do baráku cizího exota, jste coby její milující tatík pochopitelně na prášky, ale rozmazávat podobně konvenční zápletku do podoby přes 100 minut trvající taškařice s hvězdnými herci a nesmyslnou pozlátkou v podobě otce - bývalého tajného agenta, to je vyloženě faul na film. Zasmějeme se, Stiller je občas vtipný a De Niro správně ujetý a jejich interakce má potřebné grády, ale proč tolik slávy a pozdvižení? V podobné kvalitě a za podstatně méně peněz by něco takového dokázal zplodit i průměrný český tvůrce, ne ve všem je Hollywood tak ryzí a dokonalý...
9 318 bodů
8
Snad už dneska legendární záležitost... Výborný námět, který je zase postavený na něčem tak běžném, tak normálním (nic geniálně inovativního). Ben Stiller a jeho ikonická role! Vždy skvělá zábava.. 75%
9 025 bodů
6
Film s tolika dobrými a zajímavými vtipy, že je až škoda, že nebylo v síle režiséra je dotáhnout do perfektního závěru. Celý film spíš působí jako hororová vize každého chlapa, který se má seznámit s rodiči. Jen je škoda, že než k smíchu, vám je Stillera líto. Škoda, že film, který měl obrovský potenciál, se utopil v nudné režii a naprosto nezvládnutí komedie.
avenis
avenis
8 131 bodů
10
Tato předsvatební sranda patří ke stálicím, která mě vždycky znovu rozesměje. "Gregu, lásko, jak se cítíš?" "Bezvadně. Až na to, že jsem znesvětil popel tvojí bábinky, zjistil jsem, že ses měla vdávat a tvůj fotr mě požádal, abych ho podojil." :) Ben Stiller a Robert De Niro spolu dokonale souzní a jejich slovní přestřelky jsou dokonalé. Stejně jako ten nádherný dům, který je ovšem jen kulisa.
mojmir.sedlacek
6 033 bodů
10