Divoké kočky

59%

Komentáře a recenze 6

47 083 bodů
3.5
Tuctový příběh,která byl už stokrát viděný a navíc podaný takovým stylem,že se u něj budou bavit maximálně uhrovatí puboši,které rodiče nepustili na diskotéku. Ve snímku je spousta sexy holek,které "kupodivu" patří k tomu nejzajímavějšímu na celém snímku.
8
Film z takové light linie Jerryho Bruckheimera, která je určená náctiletému publiku a mladým dospělým. Film jsem chytil v době, když jsem byl cílová skupina a musím říct, že mě dost bavil.
3.5
Kočky byly sexy, člověk se místama i pousmál pokud se naskytla vtipná situace ale pět v tomto filmu snad nemuseli.
9 183 bodů
6
Chtě nechtě se může stát, že se na platformě proslulou animovanými studii, a niž by jste si přepnuli za prostředí skryté za rodičovským zámkem, se dostanete k filmu jakým jsou Divoké kočky.. Taková ta osudová povídka o tatínkově holčičce, která si občas zabrnká na kytaru nějakou tu hudební pecku a celý život sní o nějaké "a star is born".. Ovšem o to ne a ne přijít, tihle hledači talentů asi do až do New Jersey neslézají... Proto se hlavní hrdinka Violet rozhodne jít svému snu naproti a srdceryvně se loučí s tatínkem samoživitelem, aby odjela do žít svůj americký sen do New Yorku, což je mimochodem město hned vedle, doslova přejdete řeku a jste tam... A překvapivě o její talent ve velkoměstě nikdo sám nestojí, a když ještě hlavní hrdinka neumí sama zpívat kvůli trémě, je tahle cesta trošku zbytečná... Ale co dělat, vrátit se už nemůže, a tak se rozhodne si chopit se příležitosti si jít vydělávat do baru U Hnusnýho kojota pod vedením dynamické Marii Bello jako Violet, který je patří k těm trošku odvážnějším... A když už to vypadá, že i ona sama se snad bude muset snížit a ukázat ze sebe trošku více, tak ji spasí její hlas a tréma odejde zrovna když se to hodí... Takhle nedá se říct, že by mě to nebavilo, ba naopak.. Na ústřední Piper Perabo se opravdu dobře kouká, jen to na hvězdnou kariéru nevypadá, o to víc když ještě začne zpívat. Umí to být svižné a dynamické, stejně jako správně dojemné jak v milostné tak rodinné vlně.. Je potřeba nechat ustoupit chromozomy Y a dokáže to rezonovat, kde má.. Ale je to takový ubrečenější videoklip, jen je takový jaký bych si klidně i pustil. 60%
harry456
harry456
2 437 bodů
5.5
Celkem slušný film.
roxet
roxet
293 bodů
7
Pěkny koženy kaťata :-) Jednoduchá zápletka o tom jak ještě nezkažená mladá dívka a písníčkářka Violet se snaží jít za svým snem. Odstěhuje se do New Yorku a ze začátku to nejde jak plánuje a padne skoro až na dno, ale pak vlivem náhody potká Lil, majitelku "divokého" baru, která ji dá práci. Pozná Kevina a i s jeho pomocí překoná strach a splní si svůj sen. Takovy jednoduchy, ale poměrně příjemně dívatelny i díky pěkné muzice od LeAenn.