96 hodin: Odplata

62%

Komentáře a recenze 38

6
Po finančním úspěchu prvního dílu muselo zákonitě přijít pokračování. Jenže Odplata dopadla přesně tak jak se dalo očekávat. První díl byl ukončený a tak se nahrubo vymyslelo jak na snímek navázat. Celé pokračování je zcela zbytečné, ale peníze hold vládnou světu. Liam Neeson tak opět nakopává zadky, akce vypadá dobře a drsně, ale dějově bída. Těžko věřit, že scénář napsal Besson.
28 428 bodů
9
Toto volné pokračování je výborným tahem na branku a je vidět, že Luc Besson moc dobře věděl co dělá. Scénář je stejně impozantní jako ten předchozí a byť děj nápady zrovna neoplývá, svoji temnou stránkou, adrenalinovou akcí a napětím opět ve svém žánru zaujme. Děj se striktně drží nastavené linky a stejně jako minule zbytečně nikam neuhýbá. Má to švih, má to elán, má to veškerou akční zábavnost. A není ani lepší, ani horší. Především Liam Neeson si zaslouží uznání, neboť film je stavěn především na něm a on to svým charismatem a fyzičkou zvládl prostě dokonale. ´Stevene Seagale, takhle se to má dělat.´
4
Kdybych si mohl myslet, že ta extrémní debilita byla záměrná, šlo by tomu dát asi víc. Ale promiňte, tohle je moc... Ani v osmdesátkách nevznikaly takové nesmysly, co by se braly tak vážně. K tomu připočtěte naprosto příšerný, zmatečný střih. Jedničku jsem si užil, tohle je ale krok vedle.
4
Zbytečné pokračování jednoho z nejlepších akčňáků poslední desetiletky. Neeson fain, Maggie zase sexy, ale tentokrát to prostě nefunguje - i kvůli faktoru jménem Megaton. 4/10
7
O třídu horší pokračování super thrilleru, které sice správně rozepisuje načrtnuté postavy z jedničky a staví děj do jiného světla, ale celé to funguje skutečně jen tak tak. Vše tak zchraňuje na svých bedrech Liam Neeson, který je prostě bezvadný!
8
Rozhodně slabší. Chybí zde ta verva jako dříve. Zvláštní bylo že hlavního hrdinu, když ho chytli, nechali v klidu zatelefonovat a jak klaďas bez problému vyhledal místo kde věznily jeho ženu. No hlavně že dceruška měla možnost se naučit při honičce jízdy. Stříleček dostatek. Ale bylo to takové klasicky laděné.
9 335 bodů
6
Důsledky prvního filmu.. S tím, že podobné zápletky se dají s Bryanem Millsem točit tak nějak pořád, jen dokud jim nedojdou lidi. I když Luc Besson zůstal, tak se bohužel upsal k naprosté průměrnosti.. Sequel nikdo nepotřeboval, příběh byl ukončený a přesto to tady máme. Tentokrát se k vrstvě starostlivého otce přihazuje i manžel, když více prostoru dostává Framke Janssen.. Příběh je výrazně jednodušší, a bohužel s docela dlouhým úvodem, ale když se do toho Liam Neeson ponoří, splní snímek očekávání. Jenže sequel postrádá něco nového, akce tentokrát není tak líbivá a to je u akčního filmu problém. Přesto stejně jako v prvním případě telefonování je i tady dosti dobré a právě třeba akce s granáty aspoň přináší něco málo, proč se na film dívat.. Akční béčko a slabší odvar prvního dílu. 55%
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
5
Dopadlo to tak, jak to dopadnout nemělo (ale bohužel tak, jak se očekávalo). Scénář je o něco hloupější, zápletka je lehce "z prstu vycucaná", ale co je nejhorší, Megaton potvrdil pověst režiséra, který nezvládá akci. Ani jednu scénu si divák nemá šanci díky zmatenému střihu vychutnat. To je prostě na zabití! Příjemný úvod, stylový závěr a tuna akce mezi tím, ze které člověk nic nemá. Brian je pořád frajer, ale ani on tohle nemůže úplně zachránit.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
8
Hlášky: Bryan: "Pronásledovatelé budou mít problém, jako ten pes a kost. Nesmíš zkoušet mu tu jeho kost vzít." / Bryan: "Ona s tím nemá nic společnýho. Se mnou si dělej co chceš, ale ji nech jít." Murad: "Nehraj si na hrdinu. Najdu i tvou dceru. Prodám ji do toho největšího bordelu. Pohraje si s ní taková spousta chlapů, že z ní zbyde takový kus masa, co by ani pes nežral." / Bryan: "Proč mi to, proboha, neřekla?" Lenore: "Nejspíš nechtěla, abys dělal prověrku všeho, co dělal od mateřské školy." / Bryan: "Same, jsme na nádvoří americké ambasády v Istanbulu v autě na kaši. Neptej se! Brnkneš někomu, ať nás nezastřelej?" Sam: "Jo, jasně." / Kim: "Prej, když jste se poznali, tak... říkala, že to bylo superskvělý." Bryan: "Superskvělý? To řekla?" / Lenny: "Když se do něčeho pustíš, věnuješ tomu celou energii, jako pes větřící kost." Bryan: "Hezký srovnání." / (Kim řídí bez řidičáku taxík v honičce s policií) Kim: "Nejsem si moc jistá." Bryan: "Umíš střílet?" Kim: "Ne" Bryan: "Tak řiď!" / Kim: "Byla jsem skvělá!" Bryan: "To tvrdím, co ses narodila." - 80%.
Standa.
Standa.
6 180 bodů