Vyhnání z ráje

45%

Komentáře a recenze 3

22 283 bodů
6
Šílené nudistické spiknutí Věry Chytilové světovládu nezískalo. Jen tenhle bizarní pokus u puč nám zůstal jako připomínka. Nesnášenlivost vůči tomuhle filmu nechápu. Je nevkusný a ošklivý, ale nepřestal jsem mít pocit, že ho tak Chytilová chtěla. Kdyby byl kratší, byl bych klidně ochotný dát čtyřku, ke konci už jsem ale nedržel moc pozornost. 3 a 1/2
Fingon
16 886 bodů
4
Trvalo dlouho, než se mi tenhle film podařilo sehnat, protože na DVD snad vůbec nevyšel a zaujal tak málo lidí, že i těch, kteří měli jeho kopii, bylo jako šafránu. Nakonec se mi to prostřednictvím soumara e-mule konečně podařilo... ale úsilí vynaložené na získání Vyhnání z ráje silně převyšovalo užitek, který jsem z toho měl. Vyhnání je s přehledem nejhorší film paní profesorky Chytilové, líbil se mi ještě míň než O něčem jiném - a to už je co říct, protože cinema verité nesnáším. Těžko říct, co dál napsat - banda nudistů se po sobě válí, do toho jediný slušný Polívka dělá co může a Liška se nám tu opět (poprvé) představuje v roli, kterou už známe sedm let.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Prvně jsem z tohoto počinu byl šokovaný a rozpačitý, ale jakmile jsem přistoupil na hru, tak jsem se bavil. Je až fantastické kolik moralistických reakcí vyvolá nahota ve filmu v době, kdy nejčastějším a nejvyhledávanějším materiálem na internetu je porno. Kdo čeká líbivou erotiku či vášnivé milostné scény bude zklamán, kdo čeká oddechovou podívanou komedie po česku taky. Kamenujte mě za to, ale plné hodnocení si u mě film vysloužil tím, že jsem o něm ještě dlouho musel přemýšlet a vryl se mi tak nějak do paměti jako málokterý. Opravdu odvážný a hodně neobvyklý počin.