Den zrady

70%

Komentáře a recenze 34

47 083 bodů
8
Politické pletichaření v podání George Clooneyho. Na takový snímek musí mít divák žaludek,protože politika není pro každého. Herecké obsazení je výborné a režie precizní. Den zrady je kvalitní politické drama,aneb jak to chodí v Americké politice. 80 % s čistým svědomím.
22 268 bodů
8
Další Clooneyho angažovaná podívaná. Ten člověk ví, jak vybudovat napětí, koho obsadit a jak využít svého jména. Opět natočil velmi sám sebou si jistý film, který má co říct.
8
Hodně zajímavé. Možná jsem čekal větší sviňárny, nicméně takovéhle politické šachy ve filmu vysloveně miluju, takže Ides of March mě v nejmenším nezklamal...Clooneyho prezidentský kandidát je hodně přesvědčivý, i přesto ale největší nadšení patří Goslingovi, který si pro sebe loni ukradl každý film, ve kterém se objevil.8/10
8.5
Na tomhle filmu je od počátku vidět, že herci vědí co hrají a evidentně je to nejen baví, ale zároveň z nich cítíte, že jim jde v prvé řadě o sdělení, které tento film přináší. Den zrady není hezký film, ale po profesionální stránce mu lze stěží, co vytknout a po skončení filmu jsem měl pocit, že jsem dvě hodiny života nepromarnil. Chápu, můžete namítnout, že na těžší filmy dnes nemají lidé náladu, ale Clooney už několik let potvrzuje, že snímky umí natočit tak, že diváka opravdu osloví a zbytečně nepokouší trpělivost publika, ale vždy přichází s jasně definovaným záměrem.
harry456
harry456
2 437 bodů
7.5
Dlouho očekávaný film, na který jsem pak zapomněl. Clooney si zrežiroval a v hlavní roli zahrál a stál tvrdě v čele filmu a v roli kandidáta na U.S prezidenta, kde mu stál za zády mladší a nekompromisní Gosling, který se po dobře odehraném. Za mne naprostá spokojenost, až na pár nudných pasáží.
Sarpele
Sarpele
2 434 bodů
8
Film nijak přelomový ani výjimečný. Jen hluboce smutný. Nikoli tragický, ale prostě jen a jen hrozně smutný. Herecké výkony, forma, všechno je adekvátní, vše zapadá do celkové struktury. Je jasné, že takový film prostě nemohl výrazně zabodovat v oscarových nominacích, i když je George Clooney ten "miláček Ameriky". Jsem ráda, že jsem viděla, ale nemám potřebu se k němu vracet.
farb
farb
2 064 bodů
8
Perfektně natočené a ještě lépe zahrané politické drama, ze kterého téměř mrazí. Dost možná nejlepší Clooneyho režíjní počin.
wiecej
1 452 bodů
8
Co všechno jste ochotni udělat pro to abyste byli úspěšní? Dokáže se člověk zastavit a neublížit ostatním, když se mu jeho cíl vzdaluje a nebo udělá vše co lze pro úspěch i když poškodí ostatní?
kapi128
318 bodů
9
Je to politické drama,napínavým příběhem o sexu a zradě.Tohle drama mě moc bralo a film jsem si pořádně užil.Clooneyho nemusím,ale role úřadujícího guvernéra,který usiluje na nominaci prezidenta se opravdu povedla.Připravující kampaně a síla protivníku a veškerá špinavá politická hra,mě opravdu brala.
snek3
snek3
82 bodů
6
G. Clooney se rád pouští do politických thrillerů; už v dramatu Dobrou noc a hodně štěstí si pohrál s tématem občanské štvanice na komunisty v USA v 50. letech. I ve Dni zrady se divákovi otevírá složitý propletenec politických a mediálních klik, které ovládají veřejné mínění a velmi volně pracují v zájmu obecného blaha a ústavních principů. Hlavní hrdina je jeden z top managerů kampaně amerických primárek, pracuje ve stáji senátora, kterého obdivuje, a s týmem nadšenců lobbujících na všech frontách. Vystřízlivění se dostaví, když kvůli taktické chybě "na hodinu" letí a ke všemu ještě odhalí aférku svého gurua se stážistkou. Formálně nelze filmu vytknout nic, herecky je zvládnutý výtečně, ale svou orientací na mechanismy amerických voleb je přeci jen tak trochu teritoriální; navíc: respekt volebního týmu k médiím a hlavně veřejnému mínění je tak veliký, že ho našinec coby oběť tvrdíkovských a dalíkovských buran-kampaní vidí jako vrchol stranické kulturnosti /představte si: šéf kampaně u Clooneyho dostane padáka, protože by si americká veřejnost MOHLA JEN POMYSLET, ŽE... /...