Bohouš

83%

Komentáře a recenze 9

29 697 bodů
7.5
Tak co k tomuto nezapomenutelnému krátkému snímku ještě více dodat :) Naporstá klasik. Vypnout na 25 minut hlavu a nechat se bavit, proto byl tento krátký film natočen a přesně to i splnil. Sovák + Menšík = geniální spojení.
28 393 bodů
9
Snad nejznámější souboj v pojídání jídla mezi člověkem a psem. Prohlášení o hladu jaký má bernardýn není jen tak, obzvlášť v restauračním podniku, kde je hostinský majitelem takového psa. Tady však nejde ani tak o hlad, jako o chytrost. Pokud se ví, že takový bernardýn toho sežere opravdu hodně, ale takový chleba zásadně odmítá, proč nevyužít návrhu sázky samotného hostinského, když je výhrou bezplatný týdenní pobyt a ještě se přitom pořádně najíst. Televizní povídka se stala vyhledávaným evergreenem, bez kterého si již nikdo televizní program kolem silvestra neumí ani představit. A právě vlivem pravidelné reprízy už příběh a pointu zná každý nazpaměť. A jak to tak vypadá, své popularity se vlivem toho ještě stále jen tak nezbaví.
8.5
Za Bouhouška!
9 279 bodů
8
"Silvestr? Klidně, ale až skončí Bohouš!"
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
10
Mikrokomedie rozsahem, pytel švandy obsahem. Hrají tři herci + Bohouš a všichni jsou jedním slovem skvělí! Aby Bohouš nakonec nesežral i ten suchej chleba, museli ho prý polejt benzínem nebo čím. Já mám ale zkušenost se svým psem bíglem bicolor (i se synovým labrado-huskym), že by ten suchej chleba na konec sežrali i bez polití něčím takhle hnusným. Ale jednou Vladimír Menšík vyprávěl, že nejhorší bylo, jak Bohoušovi smrdělo strašně z huby, prý víc než Sovákovi. Tak to teda věřím!!! :-)
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů