Vyměřený čas

76%

Komentáře a recenze 57

47 084 bodů
7
Díky zajímavému námětu dokáže Vyměřený čas diváka strhnout a pobavit. Niccol to celé velmi precizně režíruje a je ho vize budoucnosti nepotřebuje k atraktivitě žádné roboty,nebo futuristické vznášedla. Audio vizuální stránka je poutavá a příběh příjemně odsýpá.
29 697 bodů
9.5
Tento film mě úplně pohltil. Viděl jsem ho jen jednou, ale chystám se na něj znovu s odstupem času. Skvělý nápad, i když se někomu může zdát přitažený za vlasy. Nápad, že si kupujete čas, který můžete být na živu je prostě famózní. Tento film dělá reklamu žánru akční sci-fi. Perfektní.
28 387 bodů
8
Velmi zajímavý námět sci-fi příběhu, kde mimo jiné vyznívá i určitá kritika moderního kapitalismu. Platí se tu za vše s využitím času ze svého vlastního života. Jít do práce, vydělávat několik hodin, potřeba nakoupit nějakého jídla a prostě nějak žít. Odpočítávání má každý na ruce, kde se ukazuje, kolik času komu zbývá. A tak tzv. elita žije věčně, protože věda našla způsob, jak zastavit lidem stárnutí. A jak jinak, je to všechno na úkor chudých. Manipulace lidí tak, aby z toho měli prospěch jen ti bohatí. Snímek by sice mohl být daleko živější a snad i akčnější, ale i tak se jedná o zajímavý filmový koncept k zamyšlení.
6
Andrew Niccola bychom měli někam zamknout a zajistit mu dostatek papíru s inkoustem, protože stále umí přijít se zajímavým námětem. Myslet si, že proto dokáže natočit rovnou celý film, je ale poněkud unáhlené.
8
Nějaké velké výhrady k Niccolovi nemám. Snad jen, že když už si dal práci s tak brilantním nápadem, mohl trošku více zapracovat také na vedlejších postavách (nejvíce zamrzí odfláknutý Murphy). Jinak u mě In Time funguje bezvadně. Není to tak chytrá sci-fi jako třeba Gattaca (ikdyž ten námět zní stejně skvěle), ale jako zajímavá oddychová žánrovka rozhodně splnila svůj účel...7.5/10
8.5
Design celého filmu je příjemné futuristické retro plné skla, drahého luxusního dřeva a krásných zámeckých interiérů. Niccol si už vybudoval režijní rukopis a viděl jsem ve filmu řadu scén, které použil ve svých filmech a dojde i na camea jeho oblíbených herců z předchozích filmů. Film Vyměřený čas by si rozhodně neměli nechat ujít fanoušci dobrého sci-fi a diváci, kteří se nebojí u filmu přemýšlet a rádi se podívají na profesionálně skvěle udělaný film.
6
Taková typická naháněčka s tím rozdílem že zde nejde o peníze ale o čas. Vůbec mě film nepřekvapil. Moderní prostředí slabé a akce jen ze setrvačnosti.
9 279 bodů
9
Topový sci-fíčko! Hned mě to vtáhlo do děje... Výborný námět se skvělým zpracovaným! K tomu navíc výběr ústřední dvojice, kterou můžu ve velkém. Justin Timberlake je neprávem neustále označován za "neherce", přestože má na svém kontě už několik velkofilmů.. Poutavé strhující originální, jen škoda, že vlastně "jen tak krátké". 90%
M3lios
M3lios
9 140 bodů
10
|Béčkový film s Justinom Timberlakom ,ktorý veľmy dobre ukázal ,že rozpočet nie je všetko.| |Film má taký nápad a posolstvo ,že by mu iné filmy mohli závidieť. Vďaka tomu ,že mal film rozpočet len 50 miliónov tu nečakajte nejaké super známe mená ,ale známi herci tu predsalen hrajú. Film je o tom ,že každému človeku po dvadsiatke sa spustí jedno ročné odpočítavanie a ak si nezarobí čas (čo je v romto filme mena) tak sa vyčasuje - zomrie.| |Príbeh rozpráva o chudobnom týpkovi menom Will Salas ,ktorý od obrovského boháča ako odmenu za to ,že ho chránil dostane celý jeho čas (nejakých sto rokov) a tu nám začína zápletka ,ktorú už nechcem spoilerovať. Nepatrí to k tým najoriginálnejším príbehom ,čo som videl ,ale hlavne je na tomto filme jeho spracovanie ,ktoré je úplne bezchybné. Druhá polovička filmu ,ale značne zaostáva za prvou ,či už príbehovo ,alebo nápadovo. Justin Timberlake na to ,že je spevákom ,zahral svoju rolu na jednotku z hviezdičkou a ako to u Justina býva ,vždy z neho vyžaruje charizma. Veríte mu každé slovo ,čo povie ,i keď to nemusí na prvý pohľad dávať zmysel ,nalepším príkladom je keď vo filme hazarduje so životom ,alebo keď vyjednáva. Ak čakáte niečo poriadne akcného ,sklamem vás. Na filmy alá Transformers fakt niesom zvedavý. Tento film je skôr založený na temnej atmosfére a pomalej akcii. Halvny záporák je veľmy minimalistický ,ale zaujme. Hudba sa opakuje ,ale je zaujímavá.| VERDIKT: |Vymedzený čas mi dokazál vo vymedzenom čase ukázať ,že je často lepšie dať šancu béčkovým filmom ,pretože sú často lepšie ako Áčkove filmy (najlepším príkladom je film Upgrade 2018). Preto nemôžem dať filmu menej ako 90% ,i keď si ich tak úplne nezaslúži. - Ja ten film jednoducho milujem.|
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Milé překvapení - skvělý ústřední námět a vůbec celková originalita příběhu není nijak sražena do plitkosti. Justin Timberlake a jeho herecký výkon mě také mile překvapil a nutno dodat, že spolu s Amandou Seyfried jim to opravdu skvěle ladí. Možná to mohlo být ještě lepší, ale já si tenhle originální filmový počin opravdu vychutnal a užil.