Mistrovský plán

62%

Komentáře a recenze 20

29 308 bodů
5.5
Bena Stillera si jako komediálního herce vážím a určitě vykouzlil po celém světě miliardy úsměvů, ale tento film je snad jeho nejslabší. Plochý příběh moderního Robina Hooda, který není ani vtipný, ani vážný, prostě nijaký. Dlouho mi tento film utíkal a naštěstí to nebyla žádná škoda.
22 268 bodů
4
Umím si představit, že by vznikl desetidílný seriál, kde udělá tahle parta deset vloupaček, prohodí pár primitivních vtipů a předá pár dementních poselství. V takovém případě by si nebylo nač stěžovat. Celovečerní stopáž ale Ratner zoufale neutáhne a výsledek je strašně nudný. 55%
6.5
Vždy zamrzí, když se na place sejde tolik skvělých herců a pak to zabije rutinérské zpracování a nepříliš nápaditý scénář. Celý film se táhne a nenabízí nic, co bychom neviděli předtím mnohokrát a bohužel lépe. V televizi dobrý, jako film za téměř 100 milionů dolarů neskutečná drzost.
6.5
Stiller v dospělejší verzi komedie a solidním filmu. Bylo na čase. A opět potřeštěný Murphy. Plán jak ''odnést'' Ferrari celé ze zlata byl vcelku povedený. Jen nechápu, když bylo to zlato v autě tak těžké, jak to, že s ním tak lehce manipulovali na kabině výtahu? No, v každém filmu je nějaká nelogičnost, i když ne tak okatá. Dobře jsem se pobavil a čas tak rychleji utekl.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
ked clovek od filmu nic neocakava, tak sa obcas moze stat ze bude prijemne prekvapeny, ale to by sa rezie nemal chytit brett ratner, podpriemerny remeselnik ktory nikdy neovplyval myslienkou ani vizualnym okom... prestarnuti ansambel sa marne snazi vydolovat humor z velkeho mozstva tupych vtipov ktore sa obcas trafia do cierneho (improvizacia o lesbach), ale vacsinou minu ciel... skoda ze obrovsky potencial ktory bol v kradezi (predstavte si ake mnozstvo skvelych situacii sa dalo vydolovat z faktu ze vsetko su to zamestnanci hotela ktory poznaju ako vlastny byt, nieco ako sam doma ale na ruby) sa nenaplnil a prave v poslednej tretine sa to meni v absurdnu tupost bez zakladnej logiky...
p.a.douch
p.a.douch
8 339 bodů
9
Dal jsem 90 %. Chtěl jsem dát jen 80 %, ale 60 %? Já se u tohoto filmu nenudil. Film má spád, dobrý obsazení. Prostředí atraktivní, Broderick má dobrý hlášky. Stopáž akorát. Pobavil jsem se. Eddie Murphy byl zase konečně ve formě. Stiller je klasickej, Téa Leoniová, Sidibeová, Ariandaová, Affleck, Peňa, Alda, Henderson, Hernández taky dobří. Ratner to má u mě na jako na houpačce a tentokrát mě příjemně překvapil. Jsem spokojen.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
4
Vzhledem k obsazení téměř nerealistická nuda! Film naprosto postrádá timing či náznak pořádné komediální scény. Všechno je takové zdlouhavé, prázdné, bez náboje, bez jiskry. Energie se vyčerpala nadupaným trailerem. Pár vtipných hlášek nastartovaného Murphyho, sem tam nějaký detail a jeden famózně vystavěný dialog o lesbičkách. Zbytek neskutečná bída, kterou nemůže zachránit ani lupičské Over the Top finále. I to se totiž neskutečným způsobem táhne.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Docela svižná jízda se super herci. Sem tam nějakej ten slušnej fórek a dvakrát jsem se zasmál nahlas a fakt od srdce (navštěva v motelu třeba). Sice nic co by člověka posadilo na zadek, ale rozhodně ideální na sychravé odpoledne jen tak na zvednutí nálady. 60%
6
Spojení největších tahounů Stillera a Murphyho kupodivu funguje jinak je to jen zábavná vykrádačka hned několika filmů.
Stanulda007
Stanulda007
244 bodů
6.5
Velmi příjemný víkendový filmík který nenudí a můžete se na to podívat s rodinkou.Stiller konečně nevypadá jako blbec, ale opravdu hraje, Brodericka by člověk snad ani nepoznal a Murphy má rozkecáno jako v osmdesátých letech.