Muži v černém 3

74%

Komentáře a recenze 76

7
Druhý díl tuhle značku takřka pohřbil a tak není divu, že uběhla slušná porce let, než vznikl díl třetí. Na režisérskou židli opět usedl Barry Sonnefeld a před kamerou se vrátilo duo Jones-Willis. Ještě před natáčením, tak bylo jasné, že se díl musí podařit a ono se tak i stalo. MIB fungují opět skvěle a jako rozlučka agentů J a K je dozajista důstojná.
29 851 bodů
7.5
Důstojné rozloučení s touto MIB dvojicí. Příběh propracovaný až překombinovaný, ale držel se zavedené linky a kabátu MIB. Zábavná akční komedie a role, která Willovi Smithovi seděla, jako prdel na hrnec. Malá skvrnka na kráse je to, že jsem po desetileté odmlce čekal trošku lepší efekty.
28 428 bodů
8
Uběhla poměrně dlouhá doba od uvedení druhého dílu. Tvůrci se dnes hodně vracejí ke starým sériím různých titulů a nevynechali ani Muže v černém. A protože jsou k dispozici nové technické možnosti, dostalo se třetímu dobrodružství formát obrazu ve 3D. Will Smith a Tommy Lee Jones jsou přesně takový, jaké si je pamatujeme. Ale je možné přinést do příběhu něco nového? Ale ano! Agent K se dostane do ohrožení a agent J aby mu pomohl, se musí dostat do minulosti. A je to. Došlo na cestování v čase. A tak nám tu zůstane jen Will Smith se svou komičností, což táhne celý snímek a díky němu to celé drží pohromadě. Mladého K si střihnul Josh Brolin a po pravdě, svým výkonem jakoby T.L.Jonesovi vypadl z oka. Určitě snímek dopadl lépe, než předchozí díl.
22 284 bodů
6
Ve všech ohledech nefunkční. Nezábavné, nepřesvědčivé, hloupé. Možná dostatečně vypražené, aby to jako popcorn někomu přece jenom chutnalo, ale to není můj případ. (Pokud jsem dvojce dal **, teď musím dát ***.)
6
Největší tajemství vesmíru zní - co na tomhle stálo tu čtvrtmiliardu dolarů? Jinak vcelku podařené pokračování dnes už celkem kultovní značky, u které mě ale mrzelo větší nevyužití samotných 60. let (2-3 fórky a Apollo to nezachrání). 6.5/10
7
Výborná směs zábavné akce, svižného příběhu a charakteru Smithovy postavy, která skoro nesleze z obrazovky, skoro nezavře hubu a nepřetržitě zásobuje diváka bezprostředními hláškami. Sonnenfeld si dal opravdu hodně záležet, aby z toho nebyl takový průšvih jako ve dvojce, a je to určitě hodně znát. Hodně se tlačí především na tu zábavnou pilu i na úkor kvalitněji rozvedené zápletky nebo častějšího nakopání marťanské zadnice, ale jinak je pořád všechno pěkně při starém. Kam se podíváš, všude nějaká hnusácká mimozemská hlava, nevrlý Tommy Lee Jones, prvotřídní efekty a jako bonus nádherně znázorněná 60. léta plus sympaťák Brolin, jenž si mladého agenta K střihl s velkou chutí. Jednička je sice pořád number one, ale tady jsem se bavil minimálně stejně dobře.
8
Rozhodně hodně slabší kousek. Akce však bylo dostatek a mile překvapila. Toto však není vše.
9 335 bodů
8
Hodně zdařilé pokračování, kde MIB po rovných 10ti letech předvedli, že stále mají (měli), co nabídnout! Skvělý výkon od Joshe Brolina, ale na druhou stranu zklamání, když se už neobjevil Rip Torn. Zároveň jeho náhrada v podání Emmy Thompson, je prostě úplně hrozné, jakože radši nic než-li tohle.. Dokonce se povedla i silná scéna v závěru s agentem J. 75%
9 025 bodů
5
Nevím, kam tento díl měl jít, ale rozhodně to nebylo kupředu.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
5
Vzhledem k porodním bolestem zřejmě nevyhnutelná prohra, s níž se všichni zúčastnění snaží bojovat, jak to jen jde. Se slabým scénářem, který trestuhodně upozadil humor a přidal na "těch správných hodnotách“, se ale zázraky dělat nedají. Muži v černém 3 mají pár geniálních momentů (Andy Warhol, obraz Franka, Obama), většinu času ale působí utahaně. Nebýt výstižně zobrazených šedesátých let, byla by to nuda k nepřežití.