Komentáře a recenze 52

bayern
13 716 bodů
5.5
Slabý odvar Gymplu,prostě opět zbytečné pokračování.
9 025 bodů
5.5
Scénář se od prvního dílu zhoršil, ale lidi, kteří o sobě tvrdí, že jsou herci, se naučili trochu líp hrát, ale stále bych tomu dal zlatou malinu. Mádl opět skvělý, Kraus taky není nejhorší, ale Vorel ml. stále musí co dohánět, ale je vidět, že se lepší a rozhodně se snaží, je to vidět, ale není to dostatečný výkon. Jinak bych dal i víc.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
0.5
Jeden z extrémně nepovedených filmů. Podprůměrná zábava! A že je to komedie? Co je tam vtipného?!
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Hrozný zklamání, na to jsem čekal přes půl roku? Na legendární pokračování Gymplu? Možná jsem od toho čekal moc, ale příjde mi to hrozně podprůměrný, už to není ani komedie, vůbec mě to nebavilo, nudilo mě to a nezasmál jsem se ani jednou, ani nevím proč dávám 2*, asi ze soucitu, nechápu jak se někomu může líbit Vejška víc než Gympl, tváří se to jako vyspělejší verze, ale přitom je to ještě větší píčovina, která neumí ani pobavit, škoda.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
3.5
Podle mně lepší než Gympl, ale i tak nic moc, asi už nejsem správná věková skupina...ale jako kulisa to stačí...
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6
Vorlovina, jako vždy, i když se míň přehrává a ujíždí to jen sem tam, do ukřičených dialogů. Scénář je postaven na pětníku, nic se nerozehrává, nevysvětluje a jde to rovnou do cíle. Charaktery herců jsou černo-blílé, statické, prostě figurky. Nejslabším bodem je scénář, délku na to, aby to byl film do kin natahuje dobře hodící se hudba. Vlastně kromě šňupání, postelí, tam těch dramatických věcí moc není, teda z toho, co se rozhrálo v Gymplu. Každopádně svižné tempo a v rámci českých filmů lehký nadstandard, i když se na český filmy díváme jinak než na zbytek světa.
  • hudba, kamera
  • Josífková, Mádl, Kraus
  • scénář a jednobarevné figurky - role
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Moc jsem nevěřil, že by Vejška dokázala předčit Gympl, ale stalo se. A já jsem strašně moc rád, že tomu tak je! Humor, Josefíková, akce, Josefíková, herci a Josefíková tento film vytvarovaly do podoby pětihvězdy. Bavilo mě to, a to tak, že hodně!!!
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Nejedná se o čistokrevné pokračování filmu Gympl, spíš o jakýsi epilog. To ale nic nemění na sqělém vypracování postav (zde nutno vyzdvihnout naprosto dokonalou Zuzanu Bydžovskou) a uvěřitelnosti děje. Navíc film navozuje úchvatnou atmosféru, kterou pamatuji z dob Šeptej nebo Samotářů. Je smutné, že jsem na další takový film musel čekat skoro 20 let. Problémy a otázky jsou ve filmu jen naznačené a divák sám může rozvíjet myšlenky a debaty o nich. O tom, jak je abstinent postupně vytlačen z běžné společnosti. O tom, zda je nutné se na vysoké vůbec učit. O tom, zda je nefér, když holka touží po úspěšném muži. A tak dál. A tak dál. Na 75 minut skutečně nabitý biják.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů