Liga výjimečných

59%

Komentáře a recenze 18

6
Extrémně haněný film... Já v něm vidím milý průměr, který umí pobavit. Maličko se to vymklo z rukou, co s týče přeplácanosti.
6
Kdysi velké zklamání - minulé sobotní ráno už celkem nenáročná zábavná oddechovka se známými literárními postavami. Nenudil jsem se, stopáž svižně odsejpá a ikdyž si taky lámu hlavu, jak to s tou ponorkou Nemo v Benátkách zvládal, tak míň jak 3 dát prostě nemůžu...
5.5
Neskutečný film, nikdy na něj nezapomenu. Stometrová ponorka projíždějící se kouzelnými Benátkami, neohrožený Indiana Jones senior Sean Connery a k tomu ještě upírka, tajný agent a neviditelný muž. Sice mi tu schází nepřemožitelný Hulk a Iron Man, ale řekněte sami, dá se něco takového hodnotit vyloženě záporně? Já bych to bral jako urážku..
8
Liga je to skvělá a film v sobě něco má a je vidět že je dokonale obehnán dobrými efekty. Je výjmečně výjmečný.
Pas
Pas
6 225 bodů
4
Nepovedený film se špatnými triky a scénářem plným hrozných dialogů. První půlka je docela svižná, jedna akční scéna střídá druhou a i když nejsou příliš nápadité, dá se na film koukat. Bohužel poté, co už jsou všichni hlavní hrdinové představeni a veškeré jejich schopnosti jsou názorně předvedeny, stává se z filmu nudná podívaná. Sledování Ligy výjimečných je v druhé půlce hotové utrpení a člověk už jen čeká, který známý film bude v každé další scéně vykraden.
Ombak_Penari
2 764 bodů
2.5
Na téhle blábolovině mě nejvíc vytáčelo to naprosté popírání fyzikálních a obecně prostorových zákonů. Neuvěřitelné, jak může Nautilus tiše vplout do benátských kanálů. To mě utkvělo i po deseti letech a stoh všech ostatních filmových prohřešků už nějak dále nereflektuji. Jo, ještě vyjimečně debilní casting - skoro nikdo se do své role absolutně nehodil, to mě taky utkvělo. Byla to prostě ohavná ptákovina od začátku až do konce a to jsem obvykle hodně mírný k fantastice. Zajímalo by mě, jestli tohle Stephenu Norringtonovi zlomilo vaz nebo proč už nic dalšího nenatočil a věnuje se radši jiným věcem.
Hare77
Hare77
2 051 bodů
6
průměr z průměrů....
wop
wop
1 716 bodů
7
Blboučký scénář je tažen dopředu dobře navrženými a zahranými postavami, které by si pro vlastní rozvoj zasloužily mnohem víc prostoru. Tuhle sestavu by mi nevadilo vidět ještě někde, třeba i v seriálu.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
4
Liga Výjimečných nejsou zas tak výjimečný jak se zdá, pro mě postavy byli jenom zajímavé v tom jaké mají super schopnosti ale to je vše, příběh mi přišel dost zaměřený na záchranu celého světa ale aby taky něco dodal i postavám tak na to se asi nezaměřili spíše jim šlo o to aby do toho daly nějaký ten rozpočet u akce která je sice velice dobrá ale to u mě nestačí a závěrečná bojová scéna s červeným svalovcem mě dvakrát nevzrušuje, pokud se bude plánovat pokračování tak snad dají do druhého dílu prostor postavám dát nějaký ten hluboký vztah mezi postavy, Postavy 2/10 Příběh 3/10 Akce 8/10 Celkově hodnotím ⭐⭐ 4/10