Piráti na vlnách

74%

Komentáře a recenze 31

7.5
Piráti na vlnách mají úžasný soundtrack a luxusní herecké obsazení. I kdyby to bylo vše,tak mne to ke štěstí stačilo. Jenže vše to rozhodně není. Je zde perfektní dobová atmosféra a scénář nabízí příběh,který je dost zajímavý a hlavně nabitý spoustou gagu.
22 283 bodů
6
Mohlo to využit větší pecky a mohlo to navodit větší pocit doby, ale jinak slušný film, který baví a rozhodně neurazí. Pár těch klišé, nějaké to poselství... ale pohromadě to drží.
6
Je to sice taková docela příjemná přehlídka komiků a různých scének ze života na pirátské lodi, na které všichni zažívají nejlepší dny svých životů...ale boužel na 2hodinovou komedii, ocejchovanou tady na csfd 85 procenty a navíc režírovanou polobohem Richardem Curtisem, mi to moc nestačí. Herci fain, hudba fain...ale něco mi tady prostě nesedělo. Místo příštího zhlédnutí si raději pustím soundtrack - ten tu pohodovou atmosféru tutově navnadí taky. 6/10
Fingon
16 886 bodů
8
70% silnější závěr, ale jinak vcelku zklamání.
8
Curtis mě opět nezklamal, naopak musím říci, že ten pán mě zajímá opravdu čím dál více. Už jsem si docela zvykl na inteligentní a pohodový britský humor, ale jeho scénáře jím překypují takovou měrou, že pokaždé nemám slov (což je docela zvláštní vzhledem k délce komentářů). Piráti na vlnách jsou prostě skvělou jízdou (plavbou), mají skvělý námět, výborné herce, nádherné písničky a samozřejmě hromadu kondomů připravených pro případ nečekané ženské návštěvy. Ale to jsem trochu odbočil. Není to v žádném případě taková pecka jako Láska nebeská a dlouhá stopáž tentokráte nepůsobila jako jednoznačný klad, ale parta kolem věčného rockera Nighyho, upjatého Branagha (skvělá role!) a samozřejmě dirigenta Curtise mi připravila další parádní a nezapomenutelný zážitek. Alespoň napoprvé to tak vnímám..
9 335 bodů
6
Přeci jen převažuje zklamání, s tak velkolepým obsazením jsem čekal více. Máme tady perfektní hudbu a vůbec ten námět filmu je za mě velmi dobrý.. Ale absolutně z toho neuměli nic vytřískat! Prakticky celý film se nic neděje, jen možná pár samostatně okey scének, až ten "titanicózní" závěr to chytne jiný nádech, který je zase doplněn fantastickou hudbou.. Navíc už jsem deformovaný svým každodenním životem a velkou část filmu jsem si přemýšlel Kde berou peníze a jídlo? P.S. Bill Nighy je všude výborný! 55%
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
curtis si latku nasadil neskutocne vysoko svojou instantnou klasikou love actually a svojim druhym filmom sa k nej ani z daleka nepriblizil. tiez sa to tu hemzi roznymi postavami so svojskymi problemami ale chyba tu nit ktora by drzala cely film po kope a dala by lodi nejaky drajv alebo aspon uceleny pribeh. takto sme nuteni sa pozerat na sled viac menej vtipnych skecov a cele to budi dojem ze curtis pocul nejaku pesnicku a rozhodol sa okolo nej (na zaklade textu) vystavat scenku (cohenova marriane atd...). treba dufat aby na buduce scenarista curtis nepodrazil nohy reziserovy curtisovy a som si isty ze richard nas prekvapy opat nejakou bombou.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Curtis svým debutem dokázal, že je v daném žánru jeden z nejlepších režisérů, ale debut nepřekonal. Piráti na vlnách je samozřejmě naprosto výborná komedie, která má jak romantickou linii, tak se zde věnuje i hudbě a v TITANIC finále se dočkáme i nějakého toho napětí. Dal bych plný počet, ale chvíliemi mi vadila přemrštěnost postav, kterých bylo zbytečně moc, u Lásky Nebeské to fungovalo, zde tak z poloviny. Naštěstí je film dokonale obsazen a dokonale zahrán. Vyzdvihl bych Nighy, Branagh, Hoffman a Iffans. Hudbu obsahující tento snímek je kapitola sama pro sebe.
Standa.
Standa.
6 180 bodů