Mission: Impossible II

61%

Komentáře a recenze 22

29 851 bodů
6.5
V době Coronakrize by se mohlo zdát, že příběh o smrtícím vitu by mohl byt lepší, než příběh o krádeži informací o tajných agentech.. ale není tomu tak. MI 2 je ve všech ohledech horší, než MI 1. Akce mizerná a když už na konci nějaká je, tak působí opravdu nepřirozeně a zpomalené záběry to nezachranily. Moc hezky se určitě mužské části populace kouká na krásnou "Huntgirl" jinak je tento film jen lehce nadprůměrný.. Rozhodně ale není špatný.
28 428 bodů
9
A je to tady. Zvláštní agent Ethan Hunt má další případ. Briana De Palmu vystřídal John Woo, který pojal výsledný dojem vizuální stránky zcela jinak. A přesně tak, jak jsme u něho zvyklí. Prostě po svém. Velkolepá akce, adrenalin, zpomalené záběry, holubičky, citové výjevy a hlavně, tzv. krvavý balet alá Woo. Krapet zmatený první díl tak nabral zcela nový směr. Děj je tentokrát jednoduchý a jasný. Kde chybí slova, nastupuje akce. John Woo jde do detailu a neponechává nic náhodě. Vzniklé nelogické situace tak nabírají komiksový nádech a s Ethana Hunta vytváří neporazitelného hrdinu, který si ví se vším a ve všem rady, ze všeho se jednoduše dostane a hlavně, neúnavným přístupem jde stále vpřed.
6
Vůbec mi nevadí, jak malý smysl to dává. Je to docela příjemná akce, u které jsem se nenudil a podruhé si ji jednoduše nepustím.
8
Nejhůř hodnocená mise. Za mě ale o dost lepší zábava než špiónská jednička. Thandie Newton překrásná, dějově hodně podařené (tyhle překombinované podrazy jsou prostě fain) a ten Woo je tady celkově fakt hodně cítit. Protože jsem si teď znovu (před MI Fallout) dával všechny díly pěkně za sebou, tak nechápu jak jsem kdysi tomuhle dílu mohl napálit jen 2 hvězdy.
6
Solidní pokračování. O něco živější a divočejší. Ty neustálé kotrmelce co předváděl Cruise mě už po chvíli přestávali bavit. Honička na motorce rozhodně stála za to.
9 335 bodů
6
S obrovským nejen finančním úspěchem, ale především diváckým ohlasem ceněná o čtyři roky mladší jednička nemusela dlouho čekat a dočkala se pokračování.. Druhá Mission Impossible je film, na kterém je děsně vidět, jak se posunuly kvality filmu jako takového a nepůsobí tak již tolik devadesátkově. Ale když bychom se na film podívali dnes ještě se znalostí novějších dílů série, nebudeme ani věřit jak béčkově tahle série mohla působit. Pořád platí, že M:I je Tom Cruise a naopak, stojí to na něm ve velkém. Je vtipný vidět ty jako akrobatický kousky a ještě s představou, že to dělal on sám. Bohužel mě přijde, že působí jak klasický béčkový akčňák, jakoby skoro pověst téhle špionské značky sérii samotnou předcházel. Příběh o viru, skrze který chce hlavní padouch vydírat největší mozky světa působí nakonec až úsměvně.. Samotný Ethan je hodně odlišná postava od prvního filmu, daleko více horká hlava.. Střídají se slabší a lepší momenty, kterým moc nepomáhá generický záporák. Ovšem ty masky jsou pořád suprový a příběh s vámi díky nim tolikrát vyběhne, až to může někomu i vadit, ale třeba pro tu nevyzpytatelnost jsem si to docela užil. Od značky čekám více, ale jako akční béčko naprosto vyhovující. Stačí to na M:I? 60%
9 025 bodů
6
Tak jsem se rozhodl, že sjedu celou sérii a přestože jsem se kvůli slabým recenzím chtěl filmu vyhnout, nakonec jsem mu dal šanci. Woo prezentuje svůj vizuál na každém kroku a jeho styl musí být patrný i těm, kteří ho neznají. Já ho znám moc dobře, abych věděl, že jeho filmy jsou dobré, ale jsou dobré, protože akce k nim směřuje, zde tomu tak není, i když se ze začátku snažil. Jenže po dobře vystavěné první půlce se utrhne ze řetězu a změní film v akční řežbu, která Ethanovi dvakrát nesedí. Protože i mě v první díle finální akce přišla trochu přes čáru, dokázal jsem jí akceptovat, ale Woo dělá to, co mu jde nejlíp a upřímně nechápu, proč zrovna jeho zvolili ke špionážnímu filmu. Jeho styl k němu vůbec nesedí. A upřímně mě mrzí i nevyužití celého potenciálu Hanse Zimmera. Jeho hudba sice ve filmu je, ale většinou se snaží držet motivu Dannyho Elfmana a když už jede svoje, není to skoro vůbec slyšet. Nic ale nezabrání, že jsem se skvěle bavil a to je hlavní.
8 590 bodů
2
V deseti letech to pro mě byl výborný akčňák. O osm let později to beru jako kýčovitej blamaz, na kterém není dobrá ani ta akce. Ta asijská předimenzovanost mi v dětsktví přišla stylová. Dnes mě to jen sralo a z Johna Woo mě bolela jen hlava. Blbá nesmyslná akce, která není ničím pohlcující a nezajímavý příběh. Jinak tu sérii mám ale rád - a to dost.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
4.5
Hodně špatný vtip. Woo sice (po delší době) dokázal dát hlavnímu hrdinovi onen božský status, na který jsme u jeho filmů zvyklí, ale bohužel si pro to vybral špatný film. Přeformovat uvěřitelného agenta v neporazitelnou mašinu je dost nešťastné vkročení do série M:I. Jako film Johna Woo s Tomem Cruisem v hlavní roli jde o slušný, leč nijak výjimečný lehký nadprůměr. Ale jako pokračování špionážně/akčního prvního dílu je takhle namachrovaná akční romance docela úlet...
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
7.5
Hlášky: Luther: "Zrovna si koupím nový boty od Gucciho a musím šlápnout do zasranýho hovna." / Vedení: "Příště, až pojedete na dovolenou, tak nám prosím řekněte, kam jedete." Ethan: "Jo, to kdybych vám řek, tak by to nebyla dovolená." / Sean: "Víš co bylo nejhorší na tvym dublování? Smát se jak idiot každejch pět minut." Ethan: "Já myslel, že potlačení tvýho nutkání stisknout spoušt." - Tom Cruise a jeho nulová šance. - 75%.