Kat

63%

Komentáře a recenze 13

28 305 bodů
4
Vyvraždění rodiny a pomsta. Kolikrát to tu už bylo. Nespočítaně. Jenže tohle je Punischer. Ne, to měl být Punischer. Ale není. Kde je ta komiksová temná stránka hlavní postavy. Kde je ta komiksová atraktivnost, kterou jsme si tak oblíbili. Není. Z komiksu tu vůbec nic není. Jediné co je, tak ohromný průser. Vznikl obyčejný akční snímek, jakých tu jsou tucty. Ničím nezaujme, nenadchne, nepřekvapí. Škoda. Thomas Jane se do této role výborně hodí. Nebyl však využit jeho potenciál a tak byla opět promarněna jedna ohromná šance. Nebýt to podle komiksu, snímek by byl v lepším průměru, takhle hodně ztrácí a padá do průměru slabého. Bohužel. Apropo: který blbec tomu dal tak stupidní název?
6.5
jak všichni kritizovali to akční béčko s Lundgrenem, tak tohle je dokonce ještě o chlup horší. Obecně revenge movie moc v lásce nemám a na tohle jsem se díval spíš kvůli Travoltovi, ale jako celek mě to nechytlo. V podstatě přetrpěný čas.
8
Super film s akcí a skvělou pomstou. I přes to že byl Thomas Jane doslova nesnesitelně nesmrtelný (přeci jen do něj stříleli, bodali nožem a tvrdě mlátily) je tento film dobře natočen. Travolta byl dokonalý mafián.
  • Tempo
  • Děj
  • Akce
p.a.douch
p.a.douch
8 339 bodů
5.5
Nejlepší na tomhle filmu je Thomas Jane. Škoda, že je jeho výkon zhola nevyužit. Celkově je tenhle film slabší průměr, ale Jane ho pro mě dostal na těch 55 procent. Naopak Travolta mě velmi zklamal. Rezultát zní: jestliže nemáte co dělat a chcete vidět nějakou akci, tak z tohohle filmu sice moc radost mít nebudete, ale neublíží Vám.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
4
Nalijme si čistého vína: v porovnání s ostatními adaptacemi od Marvela nemá Punisher nejmenší šanci uspět, ve stínu Pavoučího muže je dokonce absolutně pro smích. S přibývajícími minutami se snímek zvrhává v nechtěně vtipnou a nekonzistentní koláž klišé a režijních školáckých chyb a na plné čáře promarňuje potenciál být akční bombou roku – přitom comics takový je! Ve slově punishment cítím drtivou sílu a nezměrnou touhu zajít kvůli pomstě tak daleko, jak jen to bude potřeba. Postava Thomase Janea a ostatně ani Thomas Jane sám tyto požadavky ani v nejmenším nesplňuje – nestydatě přehrává, za všech okolností nesundá tvrďáckou masku a jelikož má svaly napnuté až k prasknutí, pohybuje se nemotorně jako robot, těžko uvěřit, že by někdy mohl vymlátit celý gang. Punishera beru jako zajímavý experiment. Nevydařil se a pár lidí by se z toho mohlo poučit. Příště už by chlapci kolem Marvelu zase mohli angažovat pro svého hrdinu někoho schopnějšího: Režiséra, scénáristu a především hlavního představitele. Vždyť Spider-Man dokazuje, že to u všech čertů jde!
squirrelpool
squirrelpool
7 012 bodů
6
Tohle chtělo být hodně komiksové - třeba to triko. Klasicky vzali postavu, která možná ještě není mrtvá - což znamená hromady událostí a z těch vybrali ty nejdůležitější a pokusili se je skloubit do jednoho filmu. Plus pár scén a hlášek jako vystřižených z komiksu (např. scéna s nanukem nebo to "Frank Castle je mrtvý, teď je tady punisher). To všechno by bylo dobrý a možná, že na tom má velkou zásluhu velký fanda předlohy Tomáš Jana. Paradoxně, ale právě on postrádá Frankovu tvrdost, stejně jako celý film. Škoda, v Dirty laundry ukázal, že na to má (i když na mě to bylo trochu moc). Takhle je to průměrný akčňák.
Duffman97
Duffman97
1 611 bodů