Mamma Mia!

69%

Komentáře a recenze 27

47 084 bodů
7.5
Co se týče muzikálů,tak nejsem žádný odborník a vlastně je ani nevyhledávám,ale zde jsem už před shlédnutím věděl,že budu spokojený. Mám totiž hrozně rád staré hity a ABBA jich má přehršel. Bylo mi tak jasné,že slyšet mé oblíbené songy v jednom filmu bude opravdový zážitek. Film nepostrádá dobré tempo, výborné herecké obsazení a úžasné hudební scény. Mamma Mia! je velmi pozitivním filmem a vždy mi dokáže zvednout náladu.
2
Ultimátně nejhorší muzikálový zážitek.
2
Fakt ne. ABBU mám rád, ale tohle se nedalo. Streep těžce nesympatická, zpěv podprůměrný u všech zůčastněných a ten příběh fakt nebavil.
6
Na efekt vynikající, ovšem v jádru strašně naivní podívaná s tak hloupoučkým scénářem, že musím obdivovat režisérovu odvahu troufnout si s ním na celovečerák. Taneční choreografie je překvapivě velmi nevýrazná a kameraman to musel točit mírně pod vlivem, ale i tak nemůžu film výrazněji shazovat. Čtveřice výborných herců dělá, co může, a ve spojení s velmi příjemnou atmosférou, krásným prostředím a pochopitelně písniček od nesmrtelné ABBY dokáže trumfnout nulový příběh a jakž takž se vyrovnat s obrovským očekáváním, které tento snímek od jeho uvedení doprovázelo. Žádná sláva, ale jako oddechová komedie na pohodový letní večer OK.
10
zábavný snímek plný hravých momentů
4
Snad jen za obsazení postav.
9 279 bodů
8
Skupina ABBA mě svojí hudbou nijak zvlášť nebere, mají možná dobře znějící songy, ale chybí mi podtext. Ovšem tohle je pro fanoušky pěkný přídavek.. Romantická letní komedie, jaká jen můžu být! Je to hrozně kýčovitý a příběhově totální prkenný, ALE má to neskutečný drive! A hlavně excelentní Meryl Streep, která má energie za celý štáb a takové svoje kouzlo. Naivní good-feel záležitost, kterou mě mučili jedno odpoledne ve škole, až jsem se ale postupně přistihl, že mě to baví. Druhořadý muzikál, avšak se špičkovým obsazením. 70%
9 025 bodů
6
Vlastně je to docela ok. Žádné velké akce se nekonají a primitivní děj slouží jen k tomu, aby se do něj nakomponovaly ty největší hity skupiny ABBA. A já s tím v zásadě nemám problém, jen škoda, že většina postav mi byla značně nesympatická a nehrát je mí oblíbení herci, asi bych to protrpěl stěží. Nehledě na to, že většina z nich ani neumí pořádně zpívat a dobrá polovina nemá ani co hrát, ale víceméně to funguje jako nenáročná pohodovka na večer. Jen už to znovu vidět nepotřebuji, protože krom těch písní (které si pustím od samotné kapely) k tomu nemám moc pádný důvod.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
mamma mia, to je ale hovadina!!!
avenis
avenis
8 056 bodů
6
Pěkně pospojované písničky, které mám ráda. Krásné přímořské prostředí. Uječené ženské postavy. Hloupoučký námět. Suma sumárum červená knihovna říznutá fenoménem ABBA. Možná to byl dobrý nápad, možná to pokazil český dabing, nevím. Nelíbilo se mi to při prvním shlédnutí, nelíbilo se mi to ani dnes.