Fantastická čtyřka

62%

Komentáře a recenze 25

28 387 bodů
8
Fantastická čtyřka konečně ve filmu s velkým rozpočtem a kupodivu s lidským pohledem. Žádná temná atmosféra, žádná superhrdinská nabubřelost, žádná komiksová zkratkovitost. Příběh je odvyprávěn zcela plynule a lehce. Kombinace komedie a dramatu ve velmi jednoduchém příběhu vykresluje velice zábavný příběh pro celou rodinu. Ano, snímek je zcela vhodný i pro malé diváky, což nebylo doposud u komiksových snímků zvykem. Je na diskuzi, jestli to byl od tvůrců příhodný krok, ale na druhou stranu, proč ne. Mladší diváci byli zatím zcela přehlíženi.
4
Hloupé, zoufalé, nudné. "Neherci" předvádí děsivé výkony, příběh je naprosto bez jediného nápadu. Hlavní hrdinové ani padouch nemají charisma. Scénář byl asi sepsán několik minut před natáčením a jeho větší část Jessica Alba polila nějakým nápojem, takže byl nečitelný a herci si víceméně dělali, co chtěli. Můžu tu dál sypat nadávky, kterých mě napadá ještě několik, ale prostě tomu dám 30% za to, že je to alespoň krátké a zbytek vzteku si schovám pro druhý díl.
6
Napodruhé po letech se mi tahle čtverka líbila mnohem víc než kdysi. Nenáročná komixárna, která ale ve srovnání s Xmeny, Watchmeny a novými Marvelovkami hraje úplně jiný sport. 5.5/10
8.5
Další dobrý film který pobaví. Akce i efekty jsou ucházející. Celkově na mě tento film působí velmi kladným dojmem.
9 279 bodů
4
Inu je to trošičku podvod, když s takovým rozpočtem dostanete tak moc béčkový film. Vizuálně je to vyloženě otřresné! K tomu i origin všech hrdinů je děsný a asi nejabsurdnější, nejklišovitější jaký lze. Ale jinak ta ústřední čtyřka je vcelku okey, až na Jessicu Albu, která mi tu vyloženě vadí. Zábavná superhrdinská blbůstka, která má všechny klišé, které tyhle filmy jen můžou mít. 40%
M3lios
M3lios
9 140 bodů
6
Prvá profesionálna verzia Fantastic four je neskutočná debilina ,ktorá má ,ale nejaké svoje čaro a stále ma k tomuto filmu niečo tiahne ikeď originálnému komiksu nesiaha ani po päty. No aspoň je to lepšie ako jeho nový remake ( sory Josh ). Efekty blbé ( finále bol totálny grafický bizár a digitálne peklo ) ,herci nič moc, vážnosť filmu je úplne v riti a vernosť predlohe na rovnakom mieste. Ale tento film má niečo čo má len málo filmov - Twilight syndróm (ten som podrobne opísal pri Twilight ságe ). Jednoducho je to nákazlivo zvodné ,zábavne ,ale zároveň príťažlivé. A preto tejto hnusobe dávam 63% ,ale Známku: D+ ...Škoda ,že sa Stan Lee nikdy nedožil dobrej prerábky jeho najznámejšieho komiksu...
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
4
Jeden z nejdebilnějších zfilmovanejch komiksů...Jessica byla ok :-P
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
5.5
Relativně pěkný film, který mě zaujal celkovou myšlenkou nových hrdinů. I přesto mi přišlo, že postupem času filmu jakoby docházel dech. 80 % dávám hlavně díky propracovanosti efektů, které se pravdu vydařily.
4
Dobré obsazení, ale když to člověk teď porovná s marvelovkama tak je to fakt slabota.
saboter