Rychle a zběsile: Tokijská jízda

59%

Komentáře a recenze 28

5.5
Tato akční série nasátá benzínem otočila o 180 stupňů , vynechala všechny předchozí hvězdy a přestěhovala se do Tokya. Možná za tím byla snaha ušetřit, možná tvůrci hledali nový vítr, každopádně díky tomu vznikl nejhorší díl celé série. Auta vypadají jak z Kinder vajíček, hlavní hrdina postrádá charisma, děj je i na tuto sérii příliš hloupý a obyčejný. Závody vypadaly celkem dobre, i když mne zrovna drift moc nebere. Aspoň, že zde nechybí dobrá muzika a sexy holky,jinak by to byl úplný průšvih.
29 851 bodů
5
Nevím, proč musí každá série mít jedne díl v Japonsku. Skoro nikdy se to totiž nepodaří. Steně tak je tomu u RAZ Tokijská jízda. Klasika: Japonský gang, mraveniště, Jakuza, světla velkoměsta a zakompovovat do toho pouliční závody působí hodně nereálně..
28 422 bodů
7
Třetí volné pokračování se přesunulo do Japonska mezi teenagery, kde se závodí v driftu. Velice jednoduchý děj je jen odvarem toho, co je na tomto snímku nejdůležitější. A to nablýskaná auta, krásná děvčata, hip hopová hudba, adrenalinové závody. Vše tu je, tudíž žádné překvapení. Jenomže to celé nějak vypadá divně. Nemůžu se zbavit dojmu, že se tento příběh do této série vůbec nehodí. A nepomůže tomu ani účast Vina Diesela na konci filmu. Jako samostatný film by fungoval daleko více. Takhle to pouze vypadá jako nastavovaná kaše, aby se na úspěchu předchozích dílů ještě vytřískaly nějaké peníze.
6
Zdaleka nejslabší Rychle a zběsile. Kdyby mi někdo řekl, že plánuje pokračování série v hlavní roli s Paulem Walkerem a Vinem Dieselem bez Paula Walkera a Vina Diesela tak se mu vysměju. Lucas Black je snesitelný a Sung Kang je (poprvé a ne naposledy) je skvělý v roli Hana. Tento film ale začíná mít pořadný smysl až po sedmém (spíš už po závěru šéstého) dílu.
5
Slaboučké na zběsilost a chabé na rychlost.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
1.5
V rámci natěšení se na "Zběsile 7", jsem se rozhodl projet si pěkně popořádku všechny předešlé díly, ale u tohodle jsem se zasek a přemýšlel jsem, co mě vlastně vedlo k tak "vysokému" (40%) hodnocení a musel jsem jej pořádně přehodnotit. Vždyť on sem ani nepatří, i když na konci šestky je na něj odkaz a Justin Lin nám tím vlastně zpřeházel pořádí jednotlivých dílů. Akorád mě pobavila obtloustlá postačka Zacheryho z "Kutila Tima"*
9 318 bodů
6
Že tohle nějak navazuje na první dva filmy zjišťujete hodně pozdě a vlastně vůbec se dlouho nevědělo, kde na časové ose F&F má tahle šílenost místo. Je to holt šok oproti přechozím filmům! Příběhově to není tak zlé, opět se soustředíme na závodění a ty samotné závody jsou zatraceně cool. Jen úplně nejsem fanda těhle asijských zasazení... 60%
M3lios
M3lios
9 141 bodů
0
Okej už to prestáva byť vtipné. Chcem konečne nejaké dobré pokračovanie. 35%
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
3
Třetí "nejhorší" díl slavné série. Vin Diesel zde asi 90 "sekund" na konci. Hlášky: "Kdybychom se tě neujali, skončila bys jako tvoje máma, udělala bys cokoliv za dolar." / Drift King: "Drž se od ní zpátky, nebo budeš řídit už jen kolečkový křeslo." / Drift King: "Víš, kdo já jsem, mladej?" Shawn Boswell: "Jsi jako japonský Justin Timberlake." / Twinkie: "Jsem tak dobrej, že bych prodal šprcky mnichovi." / "Kvůli chybějícímu hřebíku ztratil kůň podkovu. Kvůli chybějící podkově pošel kůň. Kvůli chybějícímu koni nebyl doručen vzkaz. Kvůli nedoručenému vzkazu byla prohraná válka." - 30%.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů