Kouzelná romance

66%

Komentáře a recenze 11

6
Velmi dobrá romance,která zábavně propojila svět reálný se světem pohádkovým (kresleným). Scény ve kterých se princezna dostane do reálného světa jsou vůbec těmi nejvtipnějšími. Scéna s bezdomovcem,nebo zpívání se zvířaty jsou TOP! Lima zvládá jak bavit,tak i romantiku,která díky Adams a Dempseyovi funguje celkem dobře.
Fingon
16 886 bodů
6
Mohl to být docela dobrý film, nebýt obsazení. Giselle mi přišla ŠÍLENĚ nesympatická...
9 335 bodů
6
Jedinečné propojení animovaného pohádkového světa s tím naším reálným, střet naivní Disneyho poetiky a jeho labilních postav se tvrdým skutečným životem.. To krásné, milé a plné ideálů ztělesňuje roztomile hloupoučká Giselle v podání Amy Adams, která si tady obtiskla jednu ze svých nejikoničtějších rolích, aby na tak dlouho musela dokazovat, že taky umí hrát i něco hlubšího.. Zatímco proti ní stojí právník Robert coby Patrick Dempsey,, skoro jakoby panu božskému z oka vypadl, ve své jasně největší filmové roli, sloužící jako skepsí zalitý dospělý pohled na Giselle ztělesněnou pohádkou poetiku... Můžou si oba pomoc najít v životě správnou cestu a objevit svoje místo v životě, i přesto jak odlišné životy vlastně žijí a po čem touží? Anebo mají nakonec mnohem více společného.. Kouzelná romance skvěle pracuje s nadsázkou používání pohádkových kejklí a prvků, které v reálném světě při nejlepším vypadají směšně, pokud zrovna fungují.. Je to neuvěřitelně kýčovité, ale to snad takový námět doručit musel.. Pořád by si to mohlo dovolit více a mnohem častěji míchat pohádkovské prvky s těmi skutečnými (kam se hrabe na Arabelu), ale stejně to je nakonec tak krásně dojemné, že i přes lehké zklamání jsem tomu odpustil.. Jo a ty písničky jsou vynikající! Tak se třeba i tomu k nedávnému pokračování odhodlám, když tohle nakonec ani nebolelo.. 65%
9 025 bodů
8
Tomu říkám nápadů... Sice jich je tolik na sobě naházených, že se ani jeden nestačí pořádně zužitkovat, ale je jich naštěstí dost na to, aby se divák nenudil. Teda krom začátku. Expoziční nuda, sice animovaně laděná a hudebním géniem Alanem Menkenem obohacená, se první půlhodinu neskutečně vleče a k těm šíleným 100 minutám nijak nepomáhá. Jenže jakmile se přepne do reálného světa, začíná to být neskutečně zábavná blbina, která je střelená natolik kýčovitým způsobem, že se jí to dá snadno odpustit. Finále to sice trochu (hodně) přehání a někdy postavy umí v našem světě věci, jejichž vysvětlení bych si přál vidět (pominu-li fakt, že pošahané lidi v kostýmech žádný polda neodchytne, tak jak si kruci mohou v klidu vypůjčovat kostýmy pro intriky, pronajmout si byt, uvařit kafe atd.), ale nebránilo mi to se bavit. Casting je totiž vynikající a Dempseymu jsem co minutu záviděl tu kliku. Protože co si budeme, "šílená" Amy Adams je pořád Amy Adams, no ne? 75% EDIT: Písně jsem si od posledního zhlednutí pustil hned několikrát a to dokonce v české verzi, kde je dabing, zpěv a hlavně neskutečný překlad Eduarda Krečmera tak fantastický, že se v mých očích stává tím nejlepším disneyovským překladem. Ten člověk zkrátka umí. 80%
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Naivní, předvídatelné, plné klišé a k tomu hloupoučké, ale proč ne vždyť jde především o pohádku pro děti mixnutou romantickým filmem a muzikálem. Řekl bych, že jde rozhodně o originální snímek, který se dětem bude rozhodně líbit a to v těchto filmech přece jde. Navíc akční konec s dračicí potěší.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Setkání naivních pohádkových bytostí s nástrahami špinavého velkoměsta je sranda, i když jde současně o pořádný kýč. (79%)
10
Geniální satira sama sebe tak optimisticky vyladěná že tomu nelze říci ne.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6
Pěkná fantasy komedie.Hezké filmové efekty.Tento film si vás dostane.
2 481 bodů
7
7/10
tomlery
tomlery
2 141 bodů
10
Nádherná pohádka! Začíná kresleně, konci kresleně, a dej mezi tím je filmovaný. Jak je to možné? Čarodějnická královna v kresleném světě pošle princeznu za trest do skutečného světa a pak se z pohádky stane neskutečně nádherná komedie! Viděl jsem ji snad pětkrát a klidně bych se podíval znovu.