X-Men: Poslední vzdor

71%

Komentáře a recenze 53

47 059 bodů
7.5
Zcela určitě nejslabší díl z původní trilogie,ale i přes všechny výtky,které se na tento film sypou ze všech stran jsem spokojený. Místy je to sice hodně přeplácané za co může spousta postav na plátně,ale na druhou stranu se stále něco děje a akce vypadá velmi dobře. Dobře jsem se bavil a film mi rychle utekl. Tohle od takového typu filmu očekávám.
29 102 bodů
7.5
Zatím nejlepší X-men v čase ( dívám se na ně od prvního dílu, protože jsem tuto sérii zatím opomíjel ). Má to spád a efekty a boje se hodně zlepšily. Příběh slušný, zase všichni umřeli a tuším, že v dalších pokračováních tam opět budou, každopádně se těším i na další díly a celou tuto partu jsem si postupně oblíbil :)
28 299 bodů
9
X-Meni se nám stali už krapet okoukaní a tak třetí příběh nevyznívá tak fantasticky jako ty předchozí. Možná tomu je i vlivem změny režiséra. Bryan Singer se konečně nechal vystřídat a tak přišel se svou vizí Brett Ratner a je to znát. Snímek je ve srovnání prostě jiný. Je méně komiksový, zato více složitější a brutálnější. Ale pořád to jsou X-Meni se vším všudy. Odlišnost je rozhodně ku prospěchu, neboť se nezašlo až do stereotypu a vykrádání sebe sama. Nebývá to často, ale tentokrát se změna vyvedla.
22 266 bodů
8
Poslední vzdor očividně naštval spoustu lidí. Já si ho dokážu užít téměř jako Singerovy kousky. Zřejmě není tak hluboký a chytrý, ale zábavný je zrovna tak. A to se přece počítá.
8
Pro mě na úrovni prvního dílu. Scénaristicky možná nejzajímavější počin z celé trilogie, ale je fakt škoda, že u toho nezůstal Singer. 7/10
6.5
Nejslabší díl z celé série, který je bohužel předznamenáním filmů od Marvelu. Přesně tady to hoši okoukali. Přepálené triky, obrovské množství postav, béčkový humor. Je to v podstatě neuvěřitelná ukázka toho, že i když máte oskarové herce, je vám to úplně k ničemu. Promarněná šance.
15 150 bodů
6.5
Ne tak špatné, jak by se mohlo na první pohled zdát. Ratner všechny ty různorodé mutantí figurky zbožňuje a jde mu v prvé řadě o to, aby se před diváctvem co nejvíce předvedli, a až v druhé řadě o to, aby jejich dovádění a silácké přetahování pořádně rozvíjelo příběh a staralo se o udržení osudovosti, přítomné v obou předchozích Singerových filmech. Kouká se na to moc dobře a pořád se něco děje, ale rozvrstvení mezi tolik postav už chvílemi poněkud skřípe a tempo je tak zběsilé jako v libovolné akční guilty pleasure jednohubce. Závěrečná akce fajn, jenom se mi vůbec nelíbí to schéma, kdy někomu, o němž nepochybujeme, že není svině, začne v hlavě harašit, a jeden nezranitelný týpek se k němu musí skrze bolest proklestit a domluvit mu, že tohle se prostě nedělá.
8
Zbytečně hejtované a podceňované. Brett Ratner tu dodává vrchol mutantí trilogie který je možná přeplácaný a nedosahuje kvalit dvou předchozích Singerových X-Menů, některé klíčové momenty ale prodává super. V rámci Ratnerova rutinérství velmi nadprůměrné.
6
Velice slabší kousek na rozdíl od svých předchůdců. Primitivní děj. Bezduché akční scény. Přesto všechno 'jen' dobře koukatelný film.
M3lios
M3lios
9 140 bodů
6
Príbehovo stále rovnako našlapané ako predchádzajúce diely ,ale tie efekty....ach...na svoju dobu a na prachy ,ktoré skonzumoval je to smiešne ba až bieda....a to je vlastne jediný dôvod ,prečo beriem tento diel za neskutočný trapas. A o vernosti ku komiksu tu ani nemusím hovoriť ,lebo má asi toľko spoločného s predlohou ako film Hitman Agent 47...ale nie je to zlé, určite si to radšej pozriem ako priblblého Apocalypsu a totálne znásilneného Dark Phoenix...esteže sa séria ide robiť od znova...58% Známka: C ako Cringe... X-Meni nemali snáď ani raz dôstojné tretie pokračovanie...otázkou ostáva prečo...