Hlad

71%

Komentáře a recenze 10

29 851 bodů
7.5
Velmi slibný začátek, málo slov, silné momenty, drsné scény.. Konec velmi emotivní, téměř beze slov a vypovídá vše. Vše ale bylo utnuto velmi rychle a tento film by si zasloužil klidně o půl hodiny delší stopáž, aby se mohl pěkně dokreslit. Syrový a pěkný snímek.
6
Tak nevím. Zase až takový fyzický zážitek to pro mě nebyl. Osobně jsem si ani k vězňům nestihl udělat nějaký vztah a tak mi bylo celkem putna, že dostávaj chvílema takovou sodu. Nicméně film jako takový své určité kvality rozhodně má. Je zručně natočen (opravdu výborná kamera) a Michael Fassbender tady předvádí vskutku pozoruhodný výkon, kdy jsem mu, hlavně v poslední třetině, věřil každé gesto. Ale protože mě ten film (jako celek) nezasáhl tak jak by asi měl, nemůžu výš. 6/10
6.5
Těžké, existenciálně laděné a nesmírně osobité drama, atakující hranici divácké emocionality zcela nevybíravým, duševně i fyzicky vyčerpávajícím způsobem. To však bohužel platí jen o druhé polovině, kdy se nám při sledování dobrovolně trpícího Fassbendera udělá snad víc šoufl než v případě Jacksonova Braindead - kdyby byl takový celý film, okamžitě by atakoval přední pozice ve zdejších žebříčcích oblíbenosti a snad i procentuálního hodnocení. Naneštěstí úvodní část je více nudná než šokující, příběhově zmatená a přes všechnu snahu o autorskou inovaci i celkem nezajímavá, takže moje hodnocení je jen logickým vyústěním dvou naprosto rozdílných polovin. Ale nic proti McQueenovi - jeho trpělivý a silně poetický přístup se ostatně v následujících filmech prokázal jako velmi užitečný a dokonce i masově úspěšný. A zde (v první polovině) je všeho zárodek..
headhunter
headhunter
10 287 bodů
7
Skládám poklonu Michaelovi Fassbenderovi! Neb tohle ustál jak herecky, tak hlavně neuvěřitelně fyzicky.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Hodně silný film, ale asi jsem při jeho sledování nebyl správně naladěn. Děj jsem v tom moc nenašel, spíše tam bylo znát režisérovo cítění pro záběr, ale hlavně klobouk dolů před Fassbenderem, co musel pro roli podstoupit je masakr. 60%
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Steve McQueen mě po shlédnutí tohoto naturalistického na nic si nehrajícího filmu o fanatismu a jeho potírání opravdu začal zajímat jako režisér v tom nejlepším slova smyslu a nemá to nic společného s tím, že je jmenovcem výborného slavného herce. Studené, sedící strohost atmosféry, hloubka pohledu a neotřele udělané. V žádném případě se nejedná film pro zábavu, ale o propracovaný vhled do temných zákoutí lidské duše, jemuž nechybí srdce ani myšlenková bohatost a skvělý scénář s výbornými dialogy.
farb
farb
2 064 bodů