Po přečtení spalte

72%

Komentáře a recenze 18

47 088 bodů
7.5
Typický Coenovský film se všemi klady i zápory. Scénář není špatný,ale je v mnoha ohledech nedotažený. Humor není tak vtipný a ani černý jak by bylo třeba,postav mnoho,ale žádná z nich mě dostatečně neoslovila. V tomto mám s Coenovýma všeobecně problém,mají sice kvalitní a dobře hodnocené filmy,ale mne moc nesedí.
29 761 bodů
7
Strašně dobrá "blbost". Špionážní komedie ve velkém stylu, to vše doplněné plejádou skvělých herců, kteří zahráli bez výjimky skvěle. Děj je lehce zmatečný, ale dá se také říci, že dokonale propletený a konec bohužel lehce odfláknutý. Příjemná zábava.
6
Co to proboha je? To je první, co mě po zhlédnutí napadlo. Po přečtení spalte je skutečně divný a pro mě nepochopitelný film. Hrají zde skvělí herci, má to dobrou atmosféru, ale o čem to probůh má být? Coeni točí jako by pro sebe a je jim jedno, že jejich film nikomu jinému nic nedá... To se asi bude líbit jejich fanouškům, ale já tak na jejich novém filmu dokážu ocenit jen ty herce... v čele s Pittem a Malkovichem. Jinak dojmy jsou stále kladné, ale pointa žádná... hm... za herecké výkony a atmosféru tři hvězdy.
6
Nepovažuji se za fanouška bratří Coenů, ale prozatím se mi všechny jejich filmy líbili. Tohle mě ale naprosto minulo. Film z bídy vytahuje nadprůměrný Pitt. 50%
Fingon
16 886 bodů
8
70%. Jéžiš, to zas byla slátanina... ale zábavná, hlavně scény v kanceláři CIA. A na tohle mám dělat analýzu... kde se schovala ta mrcha dominanta?
8.5
Ze všech ,,hvězdných“ filmů, kdy se na plátně potkávají největší herecké osobnosti své doby má Po přečtení spalte skutečně lahůdkové obsazení. A navíc je podstatně zábavnější sledovat je v rolích totálních neschopných imbecilů než v klasických vševědoucích filmech, kdy všichni řeší naprosto správně všechny krizové situace, které se jim dějí v průběhu. Myslím, že příjemně parodická úloha nejvíce překvapí u Brada Pitta, kterému se nemůže smát jen divák s vyoperovanou bránicí. Absurdně zábavné je finále s agenty tajné služby, které srší možná až dada vtípky. Film měl relativně skromný rozpočet a vydělal jen v celosvětových kinech čtyřnásobek vložených nákladů. Suma sumárum, jak píší v německé Cinemě, je to absolutní nesmysl, ale budete se dobře bavit.
6.5
A zase ti Coenové! Když už slavní sourozenci natočí nějakou komedii, tak se můžete vsadit, že na ní jen tak nezapomenete. Po přečtení spalte je typickým příkladem- šílený scénář plný šílených postav, jejichž jednání je tak neuvěřitelné, až se stává příjemně vtipné a parodické, ovšem zároveň i plný logických přešlapů a nedotažených motivů. Co zpříjemňují dokonalí herci, to zase trochu sráží snaha o osobitý a současně bláznivý humor, jehož účinky jsou v coenovském podání někdy dost rozpačité. Ovšem zde to překvapivě docela funguje, hlavně první půlka mě zásluhou ztřeštěného Pitta a neodolatelně přehrávajícího Malkoviche neskutečně bavila a říkal jsem si, že by se jim to konečně povedlo? No, po odchodu Pitta to šlo zase rapidně dolů a v závěru už se potvrdilo, že tím scénářem si na sebe Coenové trochu ušili bič. Ale přesto nemohu tentokráte nijak výrazně kritizovat, protože natočené je to opravdu dobře, není tam část, kdy by humor déle stagnoval, a někdy je pěkné vidět nějakou komedii s poněkud složitějším a rozpletenějším příběhem ve stylu Guye Ritchieho.
9 284 bodů
6
Ty herecké výkony jsou bravurní. Suverénně kraluje Brad Pitt... Dějově je to slabší, ale to prostě vynahrazují ty postavy samotné. Je to hodně fajn, ale v podstatě jen taková svobodně smýšlející jednohubka. 65%
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Zvláštní film. Vystihl bych ho slovem, které zaznělo v samotném závěru tohoto snímklu. Tím slovem je galymatyáš. Ani nevím co víc dodávat. Rozhodně to není film pro každého. Je sice pravda, že určitě nejde o ten lepší film bratří Coenů, spíše průměrný, ale i tak v rámci komedie velmi vydařené a zábavné. Je sice pravda, že se zde najde pár nudných momentů, ale to většinou zachraňují výkony hvězdného obsazení.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Na tenhle film jsem se těšil. Už když jsem viděl, že to bude černá komedie a ještě s takovejma hercema, tak jsem vážně myslel, že to bude něco extra. Bohužel jsem se mílil a dostal jsem trapnej film s Pittem, kterej nehorázně přehrával a ostatníma nevýraznejma hercema. Obrovský zklamání. 40%