Jezero smrti

69%

Komentáře a recenze 22

47 084 bodů
4.5
Na Jezero smrti se svého času valila chvála ze všech stran,ale mne osobně snímek poněkud zklamal. Už je to přece jen 9 let co jsem ho viděl a od té doby jsem neměl tendenci si jej pustit znovu a to už něco značí. Jediné co mi utkvělo i po těch letech v hlavě je,že snímek měl velmi brutální atmosféru,která místy až mrazila. Jinak to pro mne byla rutina.
8
To bral Fassbender ještě před čtyřmi roky takovéhle role? Dneska chudák neví, kam by dřív skočil. Každopádně víc než jen slušná žánrovka se skvělou gradací a pekelným finišem. 4 a 1/2
8
Evropa na poli horroru jednoznačně udává směr. Tohle je další důkaz. Velice silné a znepokojivé téma, navíc skvěle natočeno. A jak už někdo v příspěvcích napsal-pár scén vám v hlavě zůstane ještě hodně dlouho. S Jamesem Watkinsem jako scénaristou by Descent 2 nemusel vůbec dopadnout špatně. 8/10
7.5
Takový těžko zařaditelný snímek. Nejlépe se dá přirovnat ke klasickým survival thrillerům, jen s tím rozdílem, že odporné horaly vystřídala parta násilnických puberťáků. Jako u hororu jsem si fakt moc nepřipadal, protože Watkins vůbec nedokázal vybudovat atmosféru strachu, z níž by snímek v klidnějších pasážích těžil, a skupina výrostků ve mně takhle v televizi nedokázala vzbudit takovou hrůzu, jak by se bývalo na tento typ filmu slušelo. Jedinou a obrovskou doménou snímku je tak kromě klasického lesního prostředí to detailní znázornění fyzického utrpení, jemuž jsou hlavní hrdinové neustále vystaveni, s nímž si naopak dokázal Watkins zkušeně pohrát a vygradoval ho do jednoho z nejsilnějších zakončení, jaké jsem u hororu už dlouho nezažil, v němž se úroveň zoufalství vyšplhá na nejvyšší možnou míru. Je to snímek nepříjemný, ale ne svou brutalitou, která beztak není nijak přehnaná, ale jednoduše díky vědomí, v jaké hrozivé a bezvýchodné situaci se naši hrdinové ocitli, a jak se do ní stále více propadají. A už jen za to nemohu hodnotit méně než konečných 75%.
8.5
Zatím tedy nejlepší thriller co jsem viděl. Napínavý a drsný. Drsní jsou i mladí protagonisté vedení psychicky narušeným mladíkem, který své mindráky z otce převádí v násilí a brutalitu. Tyto pohnutky vedou k brutálnímu umučení lidí. Zajímavé podání zla.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
10
100% i po čtvrtém zhlednutí. Dal bych i 105%...
9 025 bodů
8
Solidní řemeslo, kdy se z jedné krásné idylky stane běh na život a na smrt. Jen je problém, že Watkins v úvodu nedokáže navodit takovou atmosféru, jakou by si film zasloužil a z výsledného hororu se stane spíš napínavý thriller. I tak se ale máte na co těšit, protože hrůza, která hlavní hrdiny čeká, se změní na nevídanou cestu po přežití a na konci filmu, který je velmi zdrcující, už nebudete chtít nikam jet k jezeru a každého nerespektujícího puberťáka se začnete bát, hlavně když bude ve skupině. Jen málo který film dokázal tak věrohodně a bez ostychu zobrazit nespoutané zlo, jenž se může v lidech zrodit a každou minutu, co o filmu přemýšlím, je mi pocitově hůř a hůř, zvlášť když uvážím, že něco takového se může dít prakticky kdekoliv.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
Smradi!! Na přesdržku jim dát!!
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
10
Horror opravdu horší než když jsou tam nějací upíři nebo mimozemšťani. Celou dobu jsem si myslela, že se snad ta Jenny dostane mezi nějaké normální lidi, kteří jí pomůžou a ti úděsní spratkové budou potrestáni. Závěr mě vyloženě šokoval! Nejhorší je, že takoví psychopati a necitelná mládež existuje i u nás. Když film běžel, zrovna mi nějací takoví řvali pod oknem. Já se bojím opuštěných míst ne kvůli nějakým hejkalům či divoženkám, ale právě kvůli takovým lidským zrůdám. Už bych tento film vidět nechtěla, ale vím, že mi v hlavě zůstane dlouhou dobu. Taková brutalita na všech frontách se málokdy vidí. Je to zlo v té nejhorší podobě! Protože jsem měla opravdový strach, i když jsem si stále opakovala, že je to jenom film, musím dát 100%. Nevzpomínám si, že bych se někdy u nějakého filmu až tak bála!
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Hodně autenticky natočeno a především reálně. Problematika výchovy a následného chování dnešní mládeže může v tom nejhorším dopadnout podobně tak jako v tomto nervy drásajícím snímku s perfektní atmosférou, herci a především nekompromisním koncem. Děsivé téma, ale zatraceně reálné.