Hvězdná pěchota 2: Hrdinové Federace

31%

Komentáře a recenze 7

2.5
Katastrofa v té nejčitější podobě. Je smutné,že po prvním dílu,který i za ta léta hodnotím jako vynikající přijde takový paskvil,který akorát kazí jméno této značce. (NE)herci vypadají jakoby stáli poprvé před kamerou a dialogy,které z nich lezou jsou akorát k smíchu. Z akce a efektů je zřejmé,že film stál jen pár korun. Celé to působí směšně a trapně.
28 428 bodů
7
Druhý snímek o boji s mimozemskými brouky ani náznakem nenavazuje na ten předchozí a jde si zcela svou cestou. Nové postavy v určité jednotce se dostanou do beznadějné pasti ve stísněných podmínkách, což přináší spíše přiklánění se k hororovému žánru. První film byl ryze válečný, tento druhý, byť nám už v prvních minutách naservíruje tvrdý noční boj, jde hlavně na pole strachu a zoufalství. Fašistická ideologie Federace si jde dál svoji politikou a hrdě poukazuje na hrdinství určitých lidí jako návnadu na nábor nových rekrutů. Po vizuální stránce se tu nenabízí nic nového. Atmosféra je více temnější a naopak děj již není tak plnohodnotně rozvinutý. A tak pro svoji značnou odlišnost nemá snímek šanci uspokojit fanoušky toho předchozího. Pro ostatní slibná jednoduchá podívaná ve sci-fi hororovém žánru. CHCETE VĚDĚT VÍC?
Fingon
16 886 bodů
8
70% Od dvojky Hvězdné pěchoty jsem nečekal naprosto nic, vlastně čekal jsem sračku a nudu. Světe, div se, tenhle film vůbec není špatný. Se sedmi miliony se režisérovi podařilo natočit mimořádně dobrý film, přičemž většinu tohoto rozpočtu sežrali brouci:-). Je hodně vidět, že měl málo peněz, ale zachraňuje to vcelku slušný scénář, film má spád a celkem dobře se (pokud si zvyknete, že některé pasáže působí skutečně jako natáčené na video a ne na film) na něj dívá. Co působí suverénně nějhůř, je zpracování televizních spotů "chcete vědět víc?," které se vážně nepovedly. S původním filmem to nemá nic společného, a s příběhem knihy taky ne, ale do Heinleinova světa tenhle příběh celkem pasuje. Hvězdná pěchota své lidi neopouští... Při plném stavu má totiž dohromady jen deset tisíc mužu a žen...
3
První díl skončil a nastupuje absolutně zbytečné a slabé pokračování ve všech ohledech.
kedl