Doba ledová 2: Obleva

72%

Komentáře a recenze 31

47 084 bodů
6.5
První díl byl vynikající a dalo se očekávat,že tohle pokračování budou svou kvalitou přece jen o stupeň níže. Nakonec to vše dopadlo pro mne nad očekávání velmi dobře. Ano kvalita šla sice mírně dolů,ale stále je to zábavná podívaná pro celou rodinu. Příběh se místy sice vykrádá,ale to vše jsem ochoten odpustit,protože Obleva má spád,humor a nové zábavné vedlejší postavy.
4
Jako šly by tomu dát tři už to víc neřešit, ale mě tahleta série svojí záměrnou průměrností vážně až irituje.
Fingon
16 886 bodů
8
Zatímco jednička byla taková pravěká roadmovie, dvojka se roztahuje do epické šíře a není to úplně na škodu. Už to sice není moc originální, ale pořád je to zábava. Jednička je přesto o fous lepší.
6.5
Těžko se naplňují obrovská očekávání vzešlá ze skvělé jedničky. Druhá Doba ledová sice stále disponuje partičkou sympatických výstředních hrdinů, jejichž absurdní soužití ruku v ruce s životu nebezpečnou situací jakž takž funguje, ale vtipy už z velké části omrzely a jediným speed-up faktorem zůstává labužnický veverčák s jeho "prchajícím" žaludem. Krátká stopáž je ok, dabing je bravurní a malí vačičáci si získají rychle sympatie, ale propast oproti prvnímu dílu je zkrátka hluboká a stěžejní posila, mamutice Ellie, je vyloženě na pěst :)
9
Opět známá veverka, která neúprosně shání potravu. O něco lepší hlášky a humor než v prvním díle, ale jako celek se mu nevyrovná. Stojí to za to.
9 025 bodů
6.5
Po skvělém prvním díle studená sprcha. Animace se sice trochu zlepšila a postavy stále barvitě živé, ale ten příběh. Absolutně nezajímavé dobrodružství. První díl dokázal budovat napětí, tady vám ani na zlomek nepřipadá, že by byl někdo v potížích. Proč se to stalo?
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
6
V podstatě to samé co jednička - putování z bodu A do bodu B prokládané "napínavými" balancováními na pohyblivých ostrůvcích a hašteřivou mamutí linkou. Asi jsem od dvojky se starými známými čekal něco trochu komplikovanšjího než takhle přímočaře narýsovaný výlet; Přestože slovní přestřelky pořád fungují a Scrat je naprosto neodolatelný, právě kvůli scénáři nemůžu jít výš.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
5
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
bidlobox
3 802 bodů
8
Jednička byla lepší a pochopitelně originálnější, ale stále je to prima zábava pro celou rodinu ošperkovaná vynikajícím hereckým výkonem veverčáka Scrata ve (zatím ještě) vedlejší roli. Otázka je, zda budou mít další pokračování co říct...
saboter
saboter
3 564 bodů