Oscar

79%

Komentáře a recenze 7

47 088 bodů
8
Typická francouzská konverzační komedie se zamotaným dějem kde nechybí plno zvratů a dva stejné kufříky. De Funés hraje jako zběsilý a jeho komediálnost je na samém vrcholu. Mám rád i americkou verzi se Stallonem v hlavní roli,ale tahle verze je přece jen o chlup lepší.
29 697 bodů
7.5
Typická bláznivá komedie s Louis de Funesem. V komedii je spousta zvratů, bláznivých scének. Pobavilo.
28 393 bodů
10
Estráda s tak zamotaným příběhem, jaký tu snad ještě ani nebyl. Louis de Funès dal do své role veškerou svou energii a vznikla tak jedna z mnoha nejlepších francouzských komedií. Je to doslova koncert jeho dovedností a komiky, jemuž mu ostatní výborně přihrávají. Neustálá výměna kufříků je vrcholem příběhu. Zběsilé tempo dává jasně najevo, že jenom mrknete, a už nebudete vědět, která bije. Snímek, který i přes své stáří, stále dokáže pobavit. Zajímavostí je, že se jedná o remake stejnojmenného dánského snímku z roku 1962
avenis
avenis
8 056 bodů
10
Když jsem Oscara viděla poprvé, někdy v sedmdesátých letech minulého století, válela jsem se smíchy. Postupem času se už s každou další reprízou směju méně, ale stále platí, že tato komedie je jedna z nejlepších, co kdy Louis de Funès natočil. Možná právě proto, že neřádí tak moc, jako obvykle a v roli je dobře usazen z divadelních představení. Zápletka založená na záměnách je dokonalá a celkový dojem kazí snad jen ječení dcery Colette. (27.7.2022)
Arthur Logoff
Arthur Logoff
7 771 bodů
7
Jak jsem miloval v dětství všechny komedie s L.F., hlavně četníky, tak jsem v dospělosti všechno přehodnotil a nemohl se na to pak koukat. To však neplatí pro tuhle brilantní komedii, skvělý scénář a skvělé výkony herců. Vhodné i pro divadlo, divím se, že to u nás nikdo neudělal. Skvělá komedie.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Další bláznivá francouzská komedie s mistrem Louis de Funés, která na to, že se odehrává pořád na jednom místě, ve kterém se střídají různé postavy má šíleně rychlé tempo, vtipné dialogy, skvělé herce a skvělou, i když jednoduchou, ale geniální zápletku se záměnou kufrů, která se někdy tak zamotala, že jsem se i já občas zamotal. Prostě klasika, která nezklame.
kawa
3 388 bodů
7.5