Divoké vlny

71%

Komentáře a recenze 11

47 084 bodů
7.5
Divoké vlny jsou příjemné osvěžení v těchto parních dnech. Film vsází na zajímavé a hlavně sympatické hlavní hrdiny,kteří se chtějí stát nejlepšími surfaři na světě. Nejpodivnější postavou je kuře Joe,který si svým "vyhuleným" projevem lehce získá sympatie většiny diváku.
Fingon
16 886 bodů
4
Zív. K surfování mám ještě menší vztah než k lyžování (snowboardingu), snad jen že voda je mi příjemnější než sníh. Tučňáci rovněž nepatří mezi mnou nějak oblíbená či obdivovaná zvířata. Naopak mám rád počítačově animované filmy a v záplavě několika takových za rok jsem rád, když se objeví nějaký, který vybočuje z řady. Divoké vlny toho docilují pomocí pseudodokumentárního stylu natáčení, které tu rozebírali už jiní přede mnou. Tak kde je chyba? Tohle ozvláštnění (kolegové ze školy vědí:-) mi totiž absolutně nesedlo. Spolu s pro mně absolutně nezajímavým námětem je to cesta do pekla plná nudy, nudy a zase nudy. Zív.
8
Naprosto chytlavý animák. Dějově kvalitní. Humoru je zde dostatek. Pojďme si zasurfovat na vlně zábavy.
9 279 bodů
8
Když vám je tak osm, říkáte si není to nějaký divný? Proč mi z toho dělají dokument, vždyť mě baví ten příběh! Ale postupně s odstupem času to ve mě dozrálo. Dneska musím ocenit, jak své se to snaží být. Jak jsme ve vodě, ba dokonce surfujeme, dostává to takový nádech, že jsem možná něco podobného u anime ještě nezažil. Nádherné prostřihy, efektní zpomalovačky prostě výborné. Stejně tak celá linka s Big Zedem, která mě v ty správný momenty chytla za srdíčko. Ostatně všechny postavy jsou super a neměl bych co vytknout, nebýt toho debilního kuřete. Vskutku příšerně otravná figurka! Celé sekvence s Zekem je nosným pilířem celého příběhu, který završuje zavěrečný střet. Paráda! 75%
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Jediné čím mě tento animák zaujal je forma. To byl asi jediný dobrý nápad scénáristů. Zbytek už je jen těžce průměrný film bez žádného zvratu s typickým nalajnovaným scénářem bez ničeho nového. SPOILER: To že je magor nebo jak se jmenoval Big Z bylo jasný hned od prvního pohledu. Jediná vtipná postava bylo kuře Joe. Tomu se pár vtípků povedlo, ale jinak mě tento animák vůbec nepřesvědčil. Šedej průměr ***
kery-
kery-
3 671 bodů
8
Nejlepší animák, který jsem v poslední době viděl. Titul nejlepší si zaslouží za svůj skvělý, místy i dojemný příběh, mistrovské grafické zpracování a v neposlední řadě vtipné hlášky a "herecké" výkony. Kuře Joe by mělo dostat Oskara =)
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Další skvělej animak kterej je skvěle zpracován scenař a příběh zkřípe jako strá rezavá branka a možná to je jen v cz dabingu ale slova jako děvka apod. si myslim že do dětského animaku opravdu nepatří ale to skratka nový trend nejspíš jinak ale je stylizace jako dokument a humor skvělé.
2 481 bodů
7
7/10
Senkys57
Senkys57
973 bodů
9
Přijde mi úžasný, že naanimovali natáčení ve filmu, strašná sranda
Radiant
Radiant
929 bodů
8
Scénář: Don Rhymer, Ash Brannon, Chris Buck, Chris Jenkins, | Režie: Ash Brannon, Chris Buck, | Hlavní role: Shia LaBeouf, Jeff Bridges, Zooey Deschanelová, Jon Heder,
Mario Cantone, James Woods, Diedrich Bader, | Produkce: Chris Jenkins, | Hudba: Mychael Danna, | Střih: Ivan Bilancio, | Produkční společnost: Sony Pictures Animation, Sony Pictures Imageworks, | Distribuce: Columbia Pictures, | Rozpočet: 100 milionů USD, | Děj: Tučňáci natáčejí dokument o surfaři Codym Maverickovi. Na jeho počátku matka Edna a bratr Glen vzpomínají na jeho dětství v rodném Mražákově na Antarktidě. Tehdy dal Codymu Velký Z, nejlepší surfař mezi tučňáky, radu, aby se nikdy nevzdával a mušli, kterou u sebe nosí dodnes jako talisman.