Brendan a tajemství Kellsu

76%

Komentáře a recenze 6

29 697 bodů
6
Dosti podobné Vlkochodcům, ale tady je vše temnější, vznášející se hrozba napadení Vikingy je hodně intenzivní.. je to prostě fantasy pohádka, která mě úplně neoslovila. Příběh o dopsání jakési fenomenální knihy.. za mě málo. Líbí se mi ta část o dobyvatelích a strachu z nich.
4
Animace mi zpočátku lezla na nervy, ale asi v polovině jsem si na ni zvykl a nakonec mi přišla společně s hudbou jako to nejlepší na celém filmu. Ten děj - opravdu nevím co tím chtěl básník říci. Možná kdybych znal dopodrobna irské pověsti a věděl, co tam vlastně tvoří za knihu, tak bych to třeba i docenil - ale takhle jsem byl opravdu rád, že byl po 70 minutách konec (ikdyž takový nijaký)....4/10
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Animace je místama krásná a propracovaná a místama uplně obyčejná. Příběh je na pohádku pro děti taky slušnej a atmosféra zvláštní, ale čekal jsem víc. 60%
bidlobox
3 802 bodů
7.5
Popravdě řečeno, čekal jsem od tohoto filmu trochu víc. Přečetl jsem si totiž řadu pochvalných recenzí, které směřovaly k originalitě animací apod. Pravda, film je svérázně animovaný (asi jako Lolek a Bolek), obsahuje pár krásných obrazů a spoustu keltských ornamentů, z nichž některé čerpají z manuskriptu knihy z Kellsu. Také obsahuje jednu chytlavou písničku o Pandur Bánovi zpívanou křehkým dívčím hlasem. A samozřejmě příběh o tom, jak se všechno kolem slavné Book of Kells semlelo, obalený notnou dávkou mytologie srozumitelné i dětem. Ale tím mohu směle výčet pozitiv uzavřít. Přesto a právě proto je to ale film vybočující vysoko nad průměr a minimálně k jednomu shlédnutí ho mohu směle doporučit. Zvlášť, milujete-li Irsko a jeho legendy.
kknk2
kknk2
2 949 bodů
7.5
Tvorba Tomma Moorea je jedním ze způsobů, jak propadnout kouzlu Irska. Brendan a tajemství z Kellsu vypráví příběh o tamním národním pokladu, prolíná se v něm keltská mytologie s křesťanskou legendou. Závěr byl poněkud uspěchaný, avšak můj celkový dojem příliš neovlivnil.
jahudka
jahudka
151 bodů