Podnikavá dívka

68%

Komentáře a recenze 5

28 387 bodů
7
Odpočinkový film, který nám obrazně ukazuje, jaká byla koncem 80. let móda. K pousmání tu toho moc není, ani po dramatické stránce není o co stát. Sigourney Weaver v záporné roli se jen tak nevidí, a nutno dodat, že i to zvládne na výbornou a že i ona dokáže být diváky nenáviděna. Příběh, jak už to v amerických filmech bývá, se odehrává kolem byznysu, a tak se jedná hlavně o obchody a smlouvy. Zamrzí opět příšerný dabing, což zbytečně shazuje kvalitu snímku.
8
S Podnikavou dívkou na mě vždycky foukne ten 80kový pohodový feeling, který vygradoval o rok později Marshallovou Pretty Woman. Akorát mi uniká pozice "star power" Melanie Grifftih, protože ta ženská krom téhlé podařené romantické komedie nemá ve filmografii žádný velký zářez...8/10
7.5
V roce 1988 si Harrison Ford zahrál v lehké limonádě Mikea Nicholse Podnikavá dívka s hereckými partnerkami Melanie Griffith a Sigourney Weaver. Mladá ambiciózní sekretářka Tess pracuje ve velké makléřské firmě a bezmezně obdivuje svou šéfovou Katherine. Ta si však při lyžování zlomí nohu a Tess navíc zjistí, že jí ukradla nápad, kterým chtěla prorazit. Rozhodne se vzít proto svůj osud do vlastních rukou, a to samozřejmě velmi pohádkovým způsobem. Harrison Ford ve filmu hraje partnera Katherine, který však prozře a zamiluje se do té správné. Podnikavá dívka je moderní příběh o Popelce a dodnes může divačkám zpříjemnit odpoledne.
avenis
avenis
8 056 bodů
8
Už tenkrát, když jsem film viděla poprvé, byla jsem z něj nadšená. Svíral mě strach, co se jí stane, až to praskne, ale o to větší pak byla radost, že to dobře dopadlo. Všichni dnešní starci jsou tam ještě v rozpuku, účesy nahoněny do neuvěřitelných rozměrů a vizuelně je vše dokonale zvládnuto. Moderní pohádka s prastarým námětem o dobru a zlu. Vždycky se ráda podívám znovu.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů