Perníkový táta

95%

Komentáře a recenze 47

8
Walt má docela hodně starostí. Má 2 zaměstnání, protože peněz není nikdy dost, postiženého syna, těhotnou ženu a jen tak mimochodem mu právě doktoři sdělili že má rakovinu...Když vycítí šanci využít své znalosti chemie za hranicemi legality, neváhá a s cílem zabezpečit finančně svou rodinu, vrhá se na dráhu drogového dealera. __První dva díly jsou vynikající. Připoutaly mě k monitoru a já hltal záběr za záběrem. Pak boužel seriál ztrácí na 3 díly tempo nastavené na začátku, ale 6. a poslední 7. díl mě dokázal nalákat na další sérii. Pokud se tvůrci budou držet hlavně drog (nemyšleno doslova) a problémy ve Waltově rodině budou řešit okrajově, mohla by to být skvělá podívaná. Každopádně se nemůžu zbavit dojmu, že z tohohle by šel udělat luxusní 2-hodinový celovečerák. To by byla teprv bomba. Křišťálově čistá :) 75%
10
Bryan Cranston si tu krade každou scénu. Geniální seriál který ani jednou nesešlápne z brzdy.
7
Výborný seriál. Povedlo se.
8 615 bodů
10
Breaking Bad je o rozkladu dobrého charakteru, což je mimořádně dobrý námět. Otec od rodiny zjistí, že má raka a chce svou rodinou zabezpečit, než zemře a tak začne vařit perník. Směr je jasně udán a tah na branku se postupně sílí - ať už mluvíme o osobních vztahových dramatech nebo je řeč o soupeřením s kartelem, tak se sázky postupně zvyšují. Seriál vygeneruje řadu skvělých dramatických dějových linek a zvratů. Celé je zkrátka perfektně napsané, což se týká jak postav tak i příběhu. To umocňují velmi silná herectví i solidní audiovizuální stránka celého projektu. Je to nejsilnější a současně nejkonzistentněji dobrý seriál, který jsem zatím viděl. A miluju ten závěr, kde se Walter jde rozloučit s varnou párna a do toho hraje Baby Blue. Dojemný závěr. Nemohlo to skončit lépe. Spin-off počin Better Call Saul rovněž doporučuji. Pokud jste neviděli BB, tak možná doporučuji začít BCS, protože to časově předchází událostem v BB.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
První díl čtvrté řady je masakr, jeden z největších požitků ze všech dílů všech seriálů! Začátek seriálu mi přišel lehce nudnej až na pár okamžiků, jen to mělo zajímavý námět. Od druhé série se to pěkně rozjíždí a nejlepší pro mě je 4 série, Nebýt Guse, tak seriál tak daleko nepokračuje. Pátá řada už se jen tak tak klouže na té brilantnosti čtvré série. Finální procento jest 82%
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
10
All hail Heisenberg. Původně jsem byl na 5*, ale 4. série už prostě netáhne. Zdlouhavé, natahované dialogy, nula děje, nepravděpodobné zvraty vycucané z prstu (zakopnutí o koberec = lol/wtf). Plus přepálené finále, totálně shazující celou dosavadní "serióznost" do pekel (Two-Face huh?). Do té doby ale vážně nejlepší seriál, co je teď k mání. Berte všemi deseti. EDIT: 5. sezóna je po 2. sezóně Aliasu to nejlepší, co se na seriálovém poli urodilo. Zpátky na 5* s klidným svědomím. Will miss you Heisenberg.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Ještěže jsem si všiml tý nepřehlídnutelný reklamy na super akci od netflixu, zaplať dva měsíce, dostaneš tři :D. Takže Waltera Whita jsem sjel celýho asi za 5 dní, hodně náročnejch a popravdě moc nespavejch pět dní, ale stálo to za to! Dokonalej seriál!!!
Floridsky
4 376 bodů
10
Myslím, že označení nejlepší seriál nebo strop seriálové tvorby je zcela na místě. Perfektní seriál v každém ohledu. Tvůrce a scénárista Vince Gilligan je bůh. Pracoval již na několika dílech Akt X, které dodnes patří mezi ty nejlepší a tady nám naservíroval úžasný příběh. Herci jsou výteční a herecké výkony famózní. Bryan Cranston je dokonalý a během seriálu jsem si jej moc oblíbil. Aaron Paul zase úchvatně hraje odpadlíka a závisláka na heroinu (ve 2. řadě). To samé Hank jako agent DEA nebo ukecaný advokát Saul. Všechny ty ceny, co za ně herci dostali jsou zasloužené. Po technické stránce naprostá paráda. Hudba je ikonická, kamera skvělá a na seriál to má fantastický vizuál. Na režii se vystřídalo několik lidí a nejvíc se mi líbila od Riana Johnsona, Vince Gilligana nebo samotného Bryana Cranstona. Napětí je po většinu epizod a atmosféra jakbysmet. Některé scény jsou legendární, kupříkladu: ,,Say My Name!". K tomu všemu je seriál zakončen, jak nejlíp mohl. No, ono to snad lépe ani nelze. Celý seriál gradoval a čekal na moment, kdy mohla přijít nejdokonalejší seriálová řada. Všechny dějové linky perfektně uzavřela a zanechala tak v každém divákovi nesmazatelnou stopu. Inu, přeci jen malá chybka se tu najde. Nevím, zda-li to byl záměr nebo tvůrci neumí psát ženské postavy, ale každá žena v seriálů je hrozně otravná. Ale celkově nesmím dát měně než 10/10. Navíc jsem si díky seriálu docela oblíbil chemii.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
10
Celkove povedeny serial, neni predvidatelny takze se muze stat cokoli. Herecke vykony mrazive verohodne a ani nevadi ze nejsou obsazeny zadne zname tvare. Za zminku stoji take neobvykla prace s kamerou.
  • Herci
  • Kamera
  • Scenar