Predátoři

68%

Komentáře a recenze 48

7
Zajímavý upgrade,který predátorovi přišel vhod. Největší plus je přesun na jinou planetu a větší počet hlavních postav,které se utkají se samotnými predátory. Snímek má spád a velmi dobré tempo. Překvapil mne Adrien Brody,kterého jsem si do té doby nedokázal v takové roli představit.
28 428 bodů
8
Osm nejnebezpečnějších vojáků a zločinců Země se ocitnou v neznámé džungli na cizím planetě. Tam je začne lovit neviditelný nepřítel, takže aby zůstali naživu, jsou donuceni navzájem spolupracovat. Tak by se krátce dal shrnout námět dalšího snímku o nejznámějším mimozemském zabijákovi. Hned po Vetřelci samozřejmě. Slibuje to honosnou podívanou, což by mohlo i být, ale k celkovému poznání přeci jen něco důležitého chybí. A tím je daleko větší originalita, neboť se tu opakují mnohé situace ze zcela prvního příběhu s Arniem a je to škoda. Natočeno je to brilantně a velkolepě. I atmosférou si to jde svou cestou, čímž je vidět, že se tvůrci nesnažili napětím kopírovat původní film. Ale když se děj stává velmi předvídatelný, nelze očekávat honosný filmový zážitek. Celkově se ale jedná o daleko povedenější počin, než byli minulé dvě spojení právě s oním Vetřelcem. Nebyl zde opomenut ani multikulti index, takže tu máme různé lidské rasy a aby toho nebylo málo, tak i ženu. Funguje to však dobře, takže k tomu nemůže být jediná výtka. Celkově film vyznívá spíše jako remake s krapet pozměněným příběhem, tudíž se bude pro mnohé zdát zcela zbytečným. Nebýt připomínky na události vzpomínaného prvního snímku, mohl by tento fungovat jako zcela samostatný film.
6
Asi nejvíc to vystihuje kocourův komentář. Protože jsem pár hodin z kina a vážně můžu řict, že noví Predátoři vyšumí z hlavy dost rychle.. Sice nejde říct, že by to bylo špatné, nebo že bych se nudil, ale zůstává ve mně pouze pocit rutinní dobře odvedené práce. Což ale suma sumárum, po různých AvsP, nakonec taky není vůbec špatné vysvědčení...6/10
7
Film je od začátku zběsilou akční jízdou, která musí zákonitě občas nabrat dech, aby mohla znovu útočit na první signální. Ve filmu je i řada skutečně horrorových scén. Je třeba vyzdvihnout práci filmových výtvarníků a návrhářů, že i za tak málo peněz vykouzlili spoustu plnohodnotné akční muziky. Tvůrci ve filmu operují s dvěma druhy predátorů a toho klasického hraje vycházející hvězda herců pod maskou Derek Mears, který už hrál Jasona Vorheese v remakeu Pátku třináctého. Herecké výkony jsou nadmíru dobré a věřte, že když se Brody tváří vyděšeně, tváří se opravdu vyděšeně a strčí do kapsy spoustu drsnějších chlápků. Při závěrečném souboji jsem doslova vrněl blahem, protože tvůrcům se velmi povedl.
8.5
Tak konečně jsem se dočkal opět překrásné zelené džungle coby utočiště predátorů (oproti dvojce ve městě!). Tento film měl být druhým pokračováním, které velmi dobře sedí jako nástupce. Brody mi zde vůbec neseděl, ten Arnoldovi nesahá ani po podrážky. Co mě v tomto pokračování však vadilo: vykrádání prvního dílu: rotační kulomet - díra v hrudi - samovyzývatel na paloučku čekajíc na souboj s predátorem. Samotný začátek filmu však taky nebyl dokonalý a co pak to kamaráčovství se samotným predátorem? To bylo trochu moc. Fishburne se vůbec nemusel uráčit oběvit se na tu krátkou chvíli:-) Pominu že vetřelce z vesmíru umlátila houžvička sekerou, oproti svaloušovi, který musel lstí a silou tvrdě dorazit silného protivníka těžkým pařezem. Co mě ale potěšilo byl jakýsi základ děje podobný prvnímu predátorovi. Film je jakoby 'light' a v ničem nepřeháni a není přebušený efektama, aniž by to citelně ovlivnilo celý film. Toto je plnohodnotný bratříček, který se vážně povedl.
  • styl 80'
  • akce
  • až moc kopírování
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
7.5
Tomu se říká návrat! Dokonalé to sice není, ale zase tolik nechybělo. Povedená žánrovka s pevným režijním uchopením, která vzdává celým tělem poct svému předchůdci a je mu naprosto důstojným nástupcem. Doufejme, že to bude mít v kinech úspěch. Letošek těm 80tys návratům zase tolik finančně nepřál a byla by škoda, kdyby se stali Predátoři (podobně jako A-Team) nedoceněným propadákem.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Moje oblíbené zrůdičky se vrátili..
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
6
Je to vlastně celé v pořádku a koncepčně to úspěšně kopíruje osmdesátá léta, ale jenom tenhle fakt už dneska neobstojí. Doba pokročila a byť jediný originální nápad by neškodil, stejně jako míň keců a víc pořádné akce, která by z Predátorů udělala ony nezničitelné motherfuckery, na které se pokaždé musí hlavou. Zcela rutinní dobrodružství vyšumí z hlavy už po pár hodinách (sáhněte si do svědomí), což se s původními Predátory (jedničkou i dvojkou) prostě nedá srovnat. Zhruba stejný "upgrade" jako Smrtonosná past 4.0. P.S. Hudba je od prvních vteřin filmu geniální.
Pas
Pas
6 225 bodů
6
Predátoři by se chtěli tvářit jako obohacující pocta originálu, ale je z nich nakonec takový slabší a podivnější remake. Bohužel to, co fungovalo před dvaceti lety jako nekompromisní nářez, působí dnes občas úsměvně a občas unaveně. Zklamání je o to větší, že úvod plný zmatených drsňáků a napětí sliboval opravdu hodně. Když se ale ve finále scénář rozhodne zapojit psychologickou stránku věci a začne nešikovně přidávat komplikace a zvraty u samotných lidí, jde dolů i úplně všechno. A nezachrání to ani fajn herecká dvojice Brody-Grace.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6
Tohle měl být ten stylový návrat ke slavný Predátorům? Tak to mě omluvte, ale mě to tak vůbec nepřišlo. Přišlo mi to spíš jako nudná vykrádačka, stejná hudba, zvuky, na chlup stejné dialogy, atd. Tohle si fakt nezaslouží srovnávat s filmem Predátor.