Na vlásku

81%

Komentáře a recenze 56

47 083 bodů
8
Na vlásku je podle mne jeden z nejvtipnějších animovaných snímků. Skrývá v sobě velké množství zábavných scének a postav. Příběh od bratrů Grimmů jsem znám dobře,ale líbilo se mi jak si ho Disney vyložilo po své a předělalo ho pro dnešní mládež. Je to zábavné,barevné a plné pěkných písniček.
29 308 bodů
6.5
Tento animák je spíše pro malé holky a částečně i kluky. Místy se ve snímku objeví i pasáže pro dospělé, ale není jich příliš. Hodnotím za sebe a tudíž dávám jen 65%. Příběh mě nenadchl a moc jsem se nepobavil. Mám své oblíbené animáky a tenhle se k nim nepřídá.
22 268 bodů
4
Morálně naprosto zdrcující prohra studia Disney a zaprodání sebe sama prvoplánové zábavě. Ne že by to byla novinka, ale Na vlásku je extrémně prázdná hromada klišé bez nápadu. Jako taková - prvoplánová zábava - ale jistě funkční.
6
Tangled nabízí předvídatelný příběh, šílená hudební čísla a pokud nemá v záběru Maxima nebo Rapunzelinina chameleona (ok banda z hospody taky byla dobrá) tak i minimum humoru. Takže místní nadšení rozhodně nesdílím._Ok, po druhém zhlédnutí nakonec zvyšuji o hvězdu.
15 150 bodů
8
Zhmotněná evoluce Disneyovské tradice, které sice k dokonalosti schází nahuštěnější děj a méně muzikálových vložek v první polovině, ale jinak zvládá perfektně zakomponovat všechny oblíbené zajeté motivy a zároveň aplikovat novodobý crazy humor alá druhý Shrek. Hřebec Maximus je lepší než celý Oslík...
9
Příběh je povedený a velice pěkný. Hodně mě pobavil chameleón a kůň, ale to neznamená že celý film byl nudný. Právě naopak. Detaily gest postav je fascinujíci, děj je chvílemi až dramatický a samotný závěr roztomile dojemný. Jde o další povedený animák. Co bych oželel je hudební část i když mě nijak neotravovala, přesto muzikály nemusím ale tohle je vyjímkou. I bez toho by byl film výborný. Vše se povedlo a já byl spokojený.
9 183 bodů
8
"Už jsem ti říkal, že jsem spíš na brunety." Ačkoli si úplně nejsem jist, zda jsem kdysi neviděl nějakou německou adaptaci, či dokonce v dětství nečetl knihu, tak příběh se mi jevil malinko předvídatelný. Nicméně i tak jsem se vůbec nenudil! Animák prvotřídní kvality - příběh, animace, ba dokonce velmi povedený český dabing! Hudební sekce jsou tradičně excelentní, jak už to má Disney ve zvyku. Největším překvapením je pro mě postava čarodějnice Gothel, které mi nesedí do té černobílé škatulky a přece jen si k ní umím najít cestu. Jen bych si přál trošku jiný styl humoru, už je to pořád dokola. A tak vedle Olafa vzniká další ikonická postava kůň Maximus, u kterého příjemně není tlačeno tolik na pilu. Ve finále už jsem se s tím svezl a sežral bych jim cokoli... Zábavný a dnes už bez šance na sequel (snad!), a tak to má být! 85%
9 025 bodů
8.5
Adrenalinem nadopováná kuriozita, která po letech i díky srovnání s vlastní Disney konkurencí neztrácí lesk, neboť je ještě lepší než před tím. Postavy kouzelné, včetně těch záporných a zvířecích, každá písnička pokaždé jiná a zapamatovatelná, plus akcí nabité dobrodružství kořeněné akčními scénami, kupou hlášek s naprosto ukázkovým českým dabingem. Jestli se dá uvést definice dokonalé Disneyovky, tak tady.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
disney sa snazi kopirovat dreamworks a ich shreka a dokonca i pixarovky. v prvom pripade im to celkom ide (kon chovajuci sa ako pes, nejake tie popkulturne odkazy, hudobne cislo v hostinci, clovek si pritom hlavu od smiechu neutrhne ale trocha to pobavi) mna to vsak neoslovilo lebo vsetky dreamworksovky mi pridu nudne a na pixar tangled nema ani zdaleka lebo vo mne nedokazal vydolovat ani kusok emocii, ktorymi inak pri pixarovkach prekypujem! typicke znaky disney-oviek ako hudba (tento raz nudna) a skvela animacia su pritomne i tu, ale co vadi je otravne prekombinovany a nevtipny pribeh. den pred tangled som si pozrel klasicky animovany hunchback of notre dame a ten mi prisiel o dost podarenejsi...
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
7
Syndrom moderních disneyovek v plné polní. Originalita pražádná (to jste se vážně od Pixaru ničemu hoši nepřiučili?), postavy absolutně (i přes 3D formát) jednozměrné (nicméně sympatické, o tom žádná) a moment překvapení na smrtelné posteli. V tempu to naštěstí docela šlape, fórky čas od času trefí do černého a ani hudební čísla nebyla z nejotravnějších. Bohužel z toho prakticky necítím pohádku. Je to spíše taková moderní animovaná komedie, kde velkolepá muzikálová čísla nahradilo „něco jako od Taylor Swift“. Použitelný animovaný výplach na víkend, který neurazí žádnou generaci a ze kterého si bohužel nebudete nic moc pamatovat. Možná jen rázného koně Maxima, který svými „Looney Tunes“ pohyby spolehlivě baví v každé scéně. P.S. Osobně mě ke konci hodně otravovalo to, že mi bylo naprosto jasné, jak se kdo zachová, jak kdo skončí atd.. Nic proti pohádkové klasice, ale až takhle okatě vyplněná šablona zkušenějšího lehce dožene na hranici zoufalství.