Machři

68%

Komentáře a recenze 33

47 083 bodů
7
Sandlerovská klasika. Jak v ději,tak humoru a v obsazení. V machrech se sešla celá partička Sandlerových přátel a že jich je opravdu hodně. I přes velké množství postav se film věnuje dostatečnou měrou každé z nich. Pro mne je nejzábavnější postava Roba Schneidera jakožto milovníka starších žen. Celý snímek se nese v takovém velmi pohodovém duchu a celková atmosféra je více než příjemná. Pro mne je to zkrátka výborná a zábavná podívaná,která nabízí velkou míru pozitivní energie.
29 372 bodů
6
Velmi dobří herci s komediálním talentem, ale scénář jim bohužel nedal možnost se ukázat naplno. Film je místy vtipný, někdy úsměvný, ale je v něm spousta hluchých míst. Jako pohodová nenáročná komedie - ano. Jako komedie, která by mě dostala - ne. 60%
10
Sakra, nemůžu jinak. Bavil jsem se královsky od prvních minut. Možná ta 3. čtvrtina byla trošku zbytečně dramatická, ale to mi nadšení nad možná nejlepší Sandlerovkou nezmění. Být na tomhle v kině, tak je to možná má nejlepší "kinokomedie" od 94., kdy jsem viděl šílenost "Dumb and Dumber" :) 9.5/10
15 150 bodů
4.5
Pro mě velké zklamání. Ani můj oblíbenec Adam Sandler nemohl nic vylepšit. Příběh totiž v podstatě nemá hlavu ani patu, nenajdeme tu žádné nečekané zvraty ani žádnou stěžejní myšlenku, podle které by scénárista čerpal další nápady, Mě to skutečně přišlo, jako kdyby si herci pořídili pěknejch pár sudů piva, vyrazili za dětskými radovánkami a přitom to všechno natáčeli na kameru. Prosně šílená ujetost, která nezná mezí a která ale bohužel trochu pozbyla dobrého a improvizovaného humoru. A bez něj ihned ztrácí jakákoli Sandlerova komedie své kouzlo.
5.5
Poslabší komedie. Byly zde chvilky a příležitosti aby se komedie naplno rozjela a byla divočejší a humornější, ale toho nebylo využito a děj šel poskromnu dál, což je škoda. Je to hrozně přízemní a má na víc.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
film vezuci sa na nostalgickej vlne "ake dobre to bolo ked sme boli mladsimi". typicky sandlerovske tupe vtipy, ale sem tam i frk ktory ma dost pobavil.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
5.5
Slabší ukázka toho, co dokáže tým "Sandler a spol.", kterou zachraňuje pouze to, že se pánové očividně dobře baví. Pokud máte okolo sebe pár podobných pitomců a dokážete ocenit to infantilní pošťuchování, budete se slušně bavit, protože "budete doma" (proč ale kvůli tomu utrácet za lístek?). S coby sobotní výplní televizního programu s tím nemám problém. Do kina ale moc Machři nepatří... i když vidět to s kamarády a flaškou, možná bych mluvil jinak.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Spusta známejch tváří, ale nic zvláštního nepředvedli. Sandler dokáže víc. Párkrát jsem se zasmál, to jo, ale nic víc. Po dějové stránce je to odpad, vlastně už si nepamatuju o čem to bylo a to jsou to dvě hodiny co jsem to viděl. 44%
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
10
Kvalitní komedie, na kterou se dá koukat kdykoliv, ačkoliv to není o lásce ale partě bláznivých chlapů. celému filmu dává spád opět známá dvojice Adam Sandler a Kevin James...
Kuca25
2 132 bodů
8
Ať ten film připadá komukoliv stupidní já se u něj vždy strašně moc nasměju. Adama Sandlera mám prostě rád a líbí se mi jeho komedie a když k tomu přidá herce se kterými neustále hraje vznikne skvělá chemie a přirozené hraní. Zápletka není složitá, ale proč taky má to být oddechový film na pobavení což také je. Opravdu mě baví. Dokonce jsem přemýšlel i o 5 hvězdičkám, ale to by bylo jen z euforie po shlédnutí filmu.