Poldové

62%

Komentáře a recenze 22

47 084 bodů
7
Poldové jsou svým komediálním pojetím zjevením mezi současnými filmy Kevina Smitha. Ten se totiž rozhodl momentálně točit hovadiny. Svým humorem dá film občas vzpomenou starším snímkům tohoto režiséra,ale jinak si jde už vlastní cestou. Bruce Willis hraje klasicky drsného poldu a to mu jde skvěle. K ruce dostal parťáka Morgana,který je mi mnohem milejší než další ukřičený černoch Kevin Hart. Film je zábavný a hlavní zápletka neurazí. Všechno tu stojí a padá na slovních průjmech všech zúčastněných a ti to ze sebe sypou řádným tempem. Občas se něco povede a někdy zase ne.
6
Už před začátkem filmu jsem se jednoduše odprostil od faktu, že tohle je další "Smith" a v poklidu sledoval pohodovou akční komedii...která ale měla přijít o 15 let dříve, kdy bych Bruceovi to tvrďáctví přece jen věřil víc. Každopádně žáden velký průser to určitě není, a v té záplavě nevtipných komedií z poslední doby, je tohle příjemné zpestření. 6.5/10
Fingon
16 886 bodů
8
70%. Či spíše 65%, jaké je taky momentálně (6.8.2010) hodnocení tohoto filmu. Pár světlých momentů, ale jinak průměr - nebo jinak, průměr s několika světlými momenty.
15 155 bodů
5.5
Poldové jsou typická americká komedie s jedním drsným a pohodovým policistou a jeho pitomým a užvaněným kolegou, která povětšinou rozděluje divácké osazenstvo na její fanoušky a odpůrce. A jelikož já se pohybuji přibližně někde mezi, přičemž s každým dalším podobným, co se charakteru humoru týče většinou na chlup stejným filmem, začínám pomalu dezertovat spíše k odpůrcům, Poldy hodnotím neutrálně. Nejedná se o přehlídku trapností a urputná snaha o vtip za každou cenu i často vychází, což je dobře, ale na to, že jde o komedii od "vizionáře" Kevina Smithe a v hlavní roli se stále ještě ikonickým akčním hercem, tak to do jisté míry přehlídka tvůrčí trapnosti a krajního zoufalství v podstatě je.... Podobné filmy už zkrátka nikdo vidět nepotřebuje.
6.5
Tak tahle role sedla Willisovi jak ušitá, ten hraje snad ve všech svých filmech stejným stylem, který mu je vlastní. Takže ze strany Bruce žádná změna a ten černý pako? Tomu jsem se smál jako blázen. Jeho chování snad nemá s dospělým jedincem nic společného. Nejvíce pobaví rýpací kecy zatčeného zlodějíčka. Suma sumárum film pobaví, nenudí a děj dobře plyne.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
2
"film je o dvoch typkoch co spolu len tak kecaju, ja som dobry v nakrucani filmov o ludoch co kecaju, kludne mozem ten film nakrutit!" tolko kevin smith o tom preco sa rozhodol pre cop out, ja len dodam, kevin ty rozhodne nie si dobry reziser a film so slabym scenarom ktory nie je od teba je maximalne utrpenie sledovat...
p.a.douch
p.a.douch
8 350 bodů
4
Dost hrůza. Dal bych 20 %, ale Willise mám zkrátka rád. Morgan mi v 30 Rocks nevadí, ale tady jsem ho nevydejchal. Hrůza. Scott je taky hroznej (a to ho taky docela můžu). Musím se přiznat, že jsem nebyl schopen podívat se na tohle dílo v jednom kuse. Smith mi bohužel taky moc nesedí, takže s tímto filmem zkrátka nejsem na jedné lodi. Na 10 procent to neni, takže 20 % film + 10 % za Bruce a dalších 10 % za Brodyho koně. Takže s přivřením obou očí 40 %.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
7
Překvapivě docela chutná žánrová jednohubka, které bývají zcela nesmyslně vytýkány dvě věci - není to Smith (ano, není, je pouze režisérem Poldů) a je to moc věrné žánru (což tvůrci od počátku netajili). Pokud jste na podobných filmech vyrostli a máte pro ně slabost, jsou Poldové určeni právě vám. Není to nic víc - ale ani nic míň - než dárek fanouškům buddy-movie žánru, kteří ocení veškeré detaily (včetně téměř úchylného soundtracku!).
cerfik
cerfik
7 890 bodů
8
Velmi příjemná komedie nabitá Smithovským humorem a ukazující, že Bruce Willis ještě stále má jiskru, pokud ho někdo nenašměruje do role "drsného drsňáka, co musí být furt hodně drsnej". To co tam ale předvádí Tracy Morgan jako jeho černý parťák, například u výslechu, to je prostě pecka. Svět se zbláznil a gangsteři i policajti s ním, užijte si to.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Co jste jako čekali? Že bude Bruce Willis točit jenom Smrtonosné pasti, jak na běžícím páse a nic jiného? (Bitch, please). Neříkám, že to byla nějaká extra paráda, ale nebudu je tady za to všechny odsuzovat, že to byla totální sračka. Wake up and use your brains.