Hon na čarodějnice

59%

Komentáře a recenze 39

2
Ne, že bych měl Van Helsinga nějak zvlášť v oblibě, ale po tomhle si člověk začne Sommersovy upřímné snahy nás bavit vážit. Jinak Cage je nejmenší problém, tu roli by uhrál, kdyby scénář nepsal ten kůň, na kterém Nic celou dobu jezdí.
2
Sena netočí zrovna filmy, které by si diváci a kritici pochvalovali...I přesto se mu ale asi podařilo natočit svůj nejhorší kousek (nebo možná srovnatelně špatný s 60 sekund). Cage a Perlman vs. digitální cokoliv (vojáci, vlci, příšery) sice umí pobavit, ale opravdu nevím komu a kvůli čemu bych tenhle film měl doporučit...
7.5
Filmu se obecně vytýkají slabší triky. To bych si ovšem nedovolil tvrdit, protože většina záběrů musela být trikově upravována a například sekvence přejezdu přes polorozpadlý most je velmi věrohodná. Stahující se mračna, hejna ptáků či létající obluda pak snad patří k věci, nebo ne? Film dělalo několik trikových studií a co vím o zakázce pro české UPP, pak v objednávce od klienta bylo triky záměrně stylizovat. Horší problém vidím v koncepci velikosti kamerových záběrů. Podle mého názoru je dobré si vyjasnit, zda se točí historický velkofilm a nebo příběh zasazený do historie. Nelze přecházet mezi oběma koncepty a zůstat věrohodný. Výsledek pak připomíná kočkopsa a působí rušivým dojmem. Každopádně výsledný film je na plátně vizuálně rozhodně zajímavější než upoutávka na monitoru počítače. Hon na čarodějnice vám v hlavě asi příliš dlouho neutkví, ale dívat se na něj rozhodně dá. Film se dá doporučit určitě náctiletým divákům, kteří si ve filmu jistě najdou oblíbené postavy a lidem, kteří se nebojí zajít do kina zajít na dobový film a brát ho jako trochu drsnější pohádku.
4
Tvůrce upálit a jejich popel předat na výslech inkvizici. Chudák Ron Perlman..
sabule
14 227 bodů
5
Filmy s Cagem mají poslední dobou sestupnou tendenci,ale na tento snímek se dalo dívat.
7.5
Role Cageovi sedla i s jeho typickým výrazem ve tváři. Příroda nádherná a lesy potemnělé a hrůzostrašné. Příběh se naplno rozjede asi po hodině ale ta pořádná divočina nemá chybu. Škoda toho slabšího úvodu.
  • Lokace
  • Úvod
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
4.5
Podivně rozkolísaný film, na kterém je ohromně znát, že se různě přetáčelo. Tlačení do PG-13 je v případě takové látky samo o sobě vtipem, Cage nijak zvlášť neruší, ale celé to působí bez pořádného tahu na branku. Cesta za cílem je nejen relativně nudná, ale především docela zbytečná (vzhledem k pointě). Hlavní „hrdinka“ se chvíli tváří příčetně, aby v následující scéně „bylo jasné“, že není jen obyčejný člověk. Pokud měly vládnout pochyby, nedostavily se. Pokud měli tvůrci za cíl hru kočky s myší, selhali na celé čáře. Lokace jsou celkem fajn, atmosféra doby jakžtakž funguje a dokonce se najde i pár adrenalinovějších pasáží. O palci dolů rozhodně až digitální finále, které nadobro boří to málo dobrého, co během filmu diváka potká. Americkými recenzenty proklamovaná hovadina roku se nekoná, jde jen o naprosto zbytečný film, na který si už v létě nikdo nevzpomene.
Pas
Pas
6 225 bodů
5
Behmen von Bleibruck jako křižák s kastrolem na hlavě místo přilby likviduje ve svaté zemi pohanské psy i feny k větší slávě papeže a katolického kléru.Ze začáku ho to celkem baví,stejně jako jeho kumpána Felsona ale časem se z toho stává rutina která nudí mysl i svědomí a tak Behmen pověsí řemeslo na hřebík , respektive zabalí svůj meč samobij do kusu hadru vypraví se zpět do Evropy kterou obchází morová pohroma a jak se později ukáže i jiné rány.Za které samozřejmě můžou čarodějnice se kterými církev svatá vede spravedlivý boj už řadu staletí bez ohledu na to jestli jsou skutečné nebo jen jako záminka k útlaku.Křižák se zkušenostmi všeho druhu by se tak místním fráterníkům velice hodil a když se díky meči provalí jeho inkognito tak se opět vrací do lůna spravedlivé matky církve i když nejdřív dělá trochu drahoty jako laciná děvka .Samozřejmě , že jej následuje i jeho nasávací komplic Felson.Jednu takovou čarodějnici má tahle dvojka ještě ve společnosti šlechtice Ekhardta a drzého spratka Kaye který se cítí být rytířem i když se nehodí dělat ani nástěnkáře v ČKD transportovat do kláštera který však leží za devatero horami a desatero řekami . Dobrodružství nebere konce už od počátku kdy šlechtic trpí stihomamem,most je příliš schátralý a vlci hladoví.Klášter se však blíží co čeká za jeho zdmi však naše pocestné velice překvapí..Tradičně toporný N Cage v pokusu o historickou/mystery kde i počítačové efekty jsou sto let za opicema, scénář plný bludů a kamera s hudbou tomu rovněž příliš nepomohou. Na jedno podívání to ještě ujde ale do nějakého hitu nebo žánrovky to má ukrutně daleko i bez démonů a čarodějnic.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Dlouho jsem otálel se shlédnutím tohoto filmu, ale pak jsem si ho nakonec pustil, i přes všechny ty nelichotivé hodnocení. Mě se film v rámci žánru líbil a vůbec mi to nepřišlo tak hrozné, jako to tady většina lidí popisuje. Dobrá atmosféra.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Fakt nechápu proč Nicolasovo filmy jsou tak děsně podhodnocený. Neříkám, že se to musí líbit všem, ale vsadil bych prdel, že polovina lidí to hodnotí už jen z recese. Cage hvězda byl, hvězda bude a zůstane a k tomu všemu točí filmy který lidi baví. Je to vidět už z toho kolik lidí hodnotí. To ať mi nikdo neříká, že na to kouká jen proto, že čeká až natočí něco pořádnýho. Co se týče Honu na čarodějnice tak Cage a spol. si splnili své. Čas u filmu uteče jak voda a než se nadějete běží závěrečné titulky. Většinu filmu pořádně nevíte na čem jste a do toho perfektní akční vsuvky. Co víc si přát? PS: Nepopírám, že Cage netočí sračky (někdy) , ale hrát si na kritika a hodnotit podle profesionálních recenzí nebo podle uživatelů v TOP a ne podle vlastního úsudku je trapné! (Nechci být konkrétní, ti co to tak dělají se v tom najdou).