Dárce

66%

Komentáře a recenze 38

29 697 bodů
6
Neslané nemastné sci-fi, které nepřináší nic nového.. vládnoucí vrstvou ovládané lidstvo, kterému vstěpují rádoby dobré vlastností a řád. Kladně hodnotím černobílý začátek a postupně se prodávající barvy, což dobře kooperuje se scénářem.. jinak jen mírně nadprůměrný kousek - 60%
0
Equilibrium pro...pro koho vlastně? Neskutečná blbost, navíc zrežírovaná naprosto sterilním způsobem. Jako bonus jeden z nejhorších dabingů za poslední roky. Jeffe, do čeho jsi to sakra vlezl?
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Originální, zajímavé, k zamyšlení. Herecké výkony velmi povedené a sympatické (alespoň pro mě). Děj se trochu natahoval a docela často byl nudný, ale pokud se na to podívám celkovým pohledem, tak člověk dostal to co mu bylo slíbeno. Zajímavé Scifi drama, u kterého chvíli budete přemýšlet.
B3n
4 060 bodů
1.5
Docela film o ničem....až na pěkné ztvárnění budoucnosti nic moc
roque
roque
2 923 bodů
10
Originální, hezký film a hecri vybraní také celkem dobře. +
marie-kolarova
marie-kolarova
2 823 bodů
8
Vize dokonalé společnosti, kde nikoho neruší žádné zbytečné emoce ani city. Není možné se normálně zamilovat, a když nesplňujete parametry, jste vyřazení. Skvělá vizuální stránka, práce s barvami je výborná. Závěrečnou část není nutné brát doslovně, ale především jako symbol. Je osvěžující pro ty, kteří v ní budou především číst poezii prožitku, nechají se hladit obrazem a krásou světa. Pokud budou zkoumat výdrž nemluvněte, začnou shazovat hodnocení filmu a je to na škodu. Dárce je především poetickým vyprávěním o lásce, naději a víře.
Ombak_Penari
2 764 bodů
4.5
Jeden z těch neuvěřitelné nudných a nezáživných filmů, kde pořád čekáte až se něco stane. Čekáte, čekáte, čekáte...a pak to přijde jako blesk z čistého nebe: Konec filmu!!! A vy jen tak sedíte a nevěřícně zíráte a marně přemýšlíte, na co že jste to vlastně celou dobu čekali...
stantheman
stantheman
2 399 bodů
5.5
Nevím jestli něco někdo v tomhle filmu může najít...max. velice povrchní zábavu, a myslím si , že ani teenegery to moc brát nebude . Stále mě udivuje , že v takových filmeech hrají hvězdy typu Meryl a Jeff. Absolutně jalový příběh , který se nám snaží předkládat rádoby hluboké myšlenky.
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
8
Mám rád sci-fi, Meryl Streep i Jeffa Bridgese, takže jsem byl spokojen s nejnovějším filmem Dárce, který hodně návštěvníků zatracuje a plive na něj. Já ne. I když žít ve společnosti bez lásky a emocí bych nechtěl. Na druhou stranu, nebylo by všechno daleko jednodušší??? :-) Ne, buďme rádi, že i přes všechny problémy našeho světa vidíme barvy, cítíme emoce a nemusíme se vydávat na cestu, na kterou se vydal Jonas, aby všem vrátil pravé vzpomínky. Naštěstí vše včas stihl a my jsme si mohli oddechnout, že zase jednou láska a pravda zvítězila nad lží a nenávistí. Aspoň ve filmu. A těch 90 minut bylo docela příjemně strávených.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
4
Aj, tak Dárce mě bohužel dosti zklamal. Děj je opravdu přihlouplý. Jakože proti té zákloadní premise já v zásadě nic nemám, ale to provedení byl čirý bizár. Především konec s překonáním jakési prapodivné hranice, celá ta cesta s Gabrielem, prapodivný způsob předávání paměti a nepříliš přesvědčivá antagonistka bez pořádné motivace. Film není příliš dlouhý, takže zcela chybí čas rozvinout vztah mezi protagonistou a jeho vyvolenou. Ten tak působí uměle a filmaři ho na dívaka takříkajíc hodí. Stejně tak ten protagonistův přerod v rebela na mě prostě působí tak nějak.... nepřesvědčivě, prapodivně. Moc nevím, jak to popsat. Celé je to dějově takové plytké, bez pořádného nápadu či dokonce zvratu. Dárce je podprůměrné sci-fi, jehož zhlédnutí jsem si klidně mohl odpustit.