Ave, Caesar!

59%

Komentáře a recenze 37

47 083 bodů
4.5
Zvláštní Coenovský mix,který jen silou vůle držel pohromadě. Ve snímku se toho proklatě málo děje,ale místo toho se dost mluví a většina těchto řečí vyznívá na prázdno a nedokáží zaujmout. Pro mne jeden z nejnudnějších filmů,které jsem za poslední dobu viděl.
22 268 bodů
6
Všechno, co v tom filmu, je, je strašně fajn. Ale není toho tam dost. Plno zápletek a charakterů s úžasným potenciálem, které vyplynou naprázdno, místo toho tíhnutí k strašné prvoplánovosti. Třeba s Altmanovým Hráčem se to nedá co do trefnosti srovnat . Každopádně nejhorší druh zklamání - trestuhodně nevyužitý potenciál. Je to taková bolest, jako když si někdo objedná dvanáctiletou whiskey a naleje do ní colu.
0
Myslím, že asi jenom Coeni tuší, co tohle mělo znamenat. Mě, jako nenáročněho diváka tahle podivnost vůbec nebrala. To, že se tady objeví tucet známých xichtů bez nároků na honorář prostě hned neznamená, že z toho vykouzlej dobrý fim.
10
Ave, Caesar! je filmový guláš v tom nejlepším slova smyslu. Ten film nemá děj ani něco, čemu by se mohlo říkat vývoj charakterů. A vadí to? Ale jistě, že ne. Ale tohle si mohou dovolit jen ti nejlepší nebo blázni. A Coenové naštěstí pro diváka patří do té první skupiny. Tenhle film vřele doporučuji všem, kteří milují klasické filmy a rádi si čtou o filmové historii.
15 150 bodů
6.5
Nejslabší Coeny bych stále hledal jinde, ale Ave, Caesar! smrdí nevyužitým potenciálem ze všech jejich podprahových kousků zdaleka nejvíce. Film s natolik vypilovanými detaily, skvělými herci a flexibilní výpravou, kterou jen podtrhuje nějaký Roger Deakins, by si zkrátka zasloužil ucelenější příběhovou kostru, lépe rozvedený ústřední motiv a rozhodně údernější humor, který je sice mistrně kompenzován mocným ironickým nádechem v každém záběru i dialogu, ale vzhledem k tomu, že má jít v prvé i poslední řadě o komedii, opravdu vtipných chvil na těch dlouhých sto minut moc není. Bratři se snaží parodovat příliš věcí najednou a občas vzniká unylý mišmaš, který se jen těžko hýbe kupředu a nad vodou ho drží skutečně jen všechny přítomné herecké hvězdy - samozřejmě energický Clooney, ale ze všech nejvíc fantastický Josh Brolin, jehož titěrná mimika a sebevědomá elegance opět prozrazují, že z něj vyrostla hollywoodská star první velikosti..
  • Herci
  • Dobovost
  • Trefný výsměch Hollywoodu
  • Nudná klíčová zápletka
  • Dějová rozkouskovanost
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
prilis vela postav a zapletok ktore nevedu nikam. coenovci su o dost lepsi ako tato ich nudna jednohubka...
8 504 bodů
2
Nuda plná odkazů.
Toren
Toren
5 145 bodů
6
Nebejt ultra pitomého závěru, byl bych velice spokojen. Takhle jen fajn.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5
Ave, Caesar a trochu tápu! Jediné slovo, které mě při konci filmu napadlo byla nekonzistentnost. Námět naprosto skvostný a výprava přímo malebná, ale jen mi to prostě nedrželo pohromadě. Coenovic rochnění se v bizarnostech je nesmírně zábavné a je tu široká paleta vtipných scének, ale nepronikl jsem do toho kolotoče, jak by mělo být hodno. Příběh mi tak trochu unikal a nejsem si jistý, jak snímek uchopit.
Pajmen
1 204 bodů
1.5
Mělo to své světlé momenty. Ale že bych to musel vidět dvakrát... Naopak na tenhle film asi dost rychle zapomenu, protože na něm nebylo nic, co by mě zaujalo. Doteď si nejsem jist, jestli to měl být vážný film a nebo jen parodie na Hollywood. Najdete tam oboje. Z hlediska prvního - tedy ty vážné scény, byly nic neříkající a nudné, odnikud nepřicházely, nikam nevedly. Z hlediska vtipných scén už to bylo o něco lepší, ale skutečně jsem se zasmál 3x za celý film (pro ilustraci - kdo by se smál tomu, když producent podesáté vytkne herci, že jeho jméno je Laurentz a ne Lawrence, které se navíc vyslovuje stejně) a ne jeden divák odešel z kina už v polovině filmu.