Gamer

58%

Komentáře a recenze 23

4
Nestylové, nepřehledné, nudné. Tenhle film je hrozně "rádoby", ale nic ze svých ambicí nezvládá. Režisérské duo dosáhlo vrcholu svým debutem a pokusy o nabídnutí ještě o něco víc dopadají směšně.
4
Mám s tímhle filmem snad větší problém než s "Náhradníky". Neveldine & Taylor sice maj nápadů na rozdávání. Zároveň by si ale měli sednout a probrat, kde všude udělali chybu :) Hallovo taneční vystoupení je ovšem úžasné. 4/10
Fingon
16 886 bodů
6
Nejdřív to vypadá cool, pak je to pořád o tom samém a závěr je dost pitomý. Chcete-li film, ve kterém se prolítá herní realita s realitou "reálného" světa, sáhněte raději po Gameboxu (který sice kvůli mizivému rozpočtu ani zdaleka nevypadá tak dobře) nebo po (Smrtícím) Avalonu, který pro změnu místo frenetické akce nabízí meditativní pomalost a sépiové tónování obrazu.
6
Věčně nadopovaná dvojka Neveldine Taylor si vzali do parády po Stathamovi Gerarda Butlera. Vyprávění je to ulítlé, směřované na hodně mladé publikum a hraje na první signální - sex, krev, brutální násilí. Oproti jejich opusuům Crank však výrazně chybí humor a nadhled. Vidět se to ale dá a Amber Valletta je kočka.
6.5
Tento film se tváří jako videoklip a videohra dohromady. V akčních scénách byla
  • scénky
  • akce
  • tempo
  • kamera
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
5
Zmatek nad zmatek. Nevím, jestli jsem si později zvykl, nebo to páni režiséři trochu takzvaně "dostali do ruky". Prvních deset minut jsem každopádně trpěl. Hodně to připomíná Náhradníky s Brucem Willisem - nadějný koncept, který nemá krom výchozího nápadu vůbec nic. Rozdíl je v tom, že Náhradníci byli decentnější (mínus), ale vizuálně konzistentnější (plus). Jednoznačně tažnou silou sou v případě Gamera herci, nejsilnějším momentem pak taneční číslo geniálního Michaela C. Halla – jediný okamžik, kdy se povedlo „divné“ přetavit do „geniální“. Po všem ostatním zůstává pachuť.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
The Running Man VS. Death Race VS. The Sims
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Už zase jsem podlehl. Nevím jak to ti dva dělají (Neveldine, Taylor), ale i tento jejich snímek mě chytil a nepustil. Samozřejmě po dějové stránce je to spíše splácanina, ale také jsem nic převratného nečekal. Hlavním tahákem byla akce a ta je špičková. Akční scény jsou nasnímané tak famózně, že jsem byl naprosto unešen, takhle skvěle natočené akční scény jsem snad naposled viděl ve "Spielbergorě Zachraňte Vojína Ryana." Herecké obsazení také stojí zato. Butler je prostě machr a Michael C. "Dexter" Hall si zde svou zápornou a dostatečně slizkou postavu naprosto užil. Jediná výtka směřuje k té "epileptické kameře", která mi ve většině filmů nevadí, ale zde to bylo přehnané, přiznávám se, že moje oči a snad ani mozek nestíhali a musel jsem si dát několik přestávek při sledování této jinak skvělé po akční stránce sci-fi podívané.
Pas
Pas
6 225 bodů
1.5
Ujetá budoucnost Akce? Nepřehledná, takže si ji člověk nemůže vyhutnávat a zároveň ani trochu "smyslová", takže ji člověk nemůže ani "cítit" (tak jako v Quantum of Solace nebo Districtu 9). Politicky nekorektní, pohřební humor? Nic, co by už nebylo v jednom z Cranků. Převedení videoherních konceptů do filmu? Nikterak důmyslné, neuspokojující. Satira na život ve virtuálních světech? Hloupá, bulvární, vágní. Rozuzlení? Katastrofální. Verdikt? Zlatý Death Race a to Stathama silně nemusím.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Ujetá úchylárna, která ale pobaví. Akce je tam dost. Herci hrajou taky dobře, takže nevidim důvod takhle nízkýho hodnocení. A byla by prdel, kdyby se něco takovýho schválilo a mohli by jsme to hrát všichni. Tenhle film vymyslel nějakej magor a to je na tom to nejlepší. Takovej film tu ještě nebyl a je dobře, že se objevil. na sobotní večer ideální.