Hon na lišku

64%

Komentáře a recenze 15

47 088 bodů
7.5
Filmy podle skutečné události mají pro mě vždy takový speciální náboj. Jinak to nebylo i u toho filmu. Zajímavý příběh dvou bratrů a jednoho zbohatlého magora o kterých jsem do teď nikdy neslyšel byl natočen velmi působivě,ale i tak se našlo spousta nudných a hluchých míst. Což je škoda,protože vyprávění mohlo být klidně o dost svižnější. Co se týče Steva Carella,tak to klobouk dolů. Předvedl neskutečný výkon,který je hodný nějaké té plešaté sošky. Mark je sympaťák a dobře se na něj kouká. Jediným problémem byl pro mě Channing,který svou postavu ztvárnil jako dementího,znásilněného opičáka a každý pohled na něj ve mě vyvolával pocity paniky.
6
Přišlo mi to hodně vykonstruované a hnané na efekt za každou cenu. A maska Carerela byla nejen zbytečná, ale i místy legrační. Ale celkovou trefnost tohmuhle detailnímu Psychu nejde upřít. 3 a 1/2
6
Orel du Pont má sen, prachy a upocenou partu zápasníků ve své tělocvičně. Tíživé depresivní drama, ve kterém celou dobu něco visí ve vzduchu.. Herecky fakt parádní, ale celkově jako by ty Millerovy snímky postrádaly něco jako duši.
5
Nějak se mi nepodařilo za celu dobu pochytit smysl toho, co se nám film vlastně snaží sdělit, a už vůbec se mi nedostává pochopení, proč trval přes dvě hodiny. Není to o ničem, námět přece vychází ze skutečné události (doufám že slyšíte tu ironii) a objímá motivy touhy, morálního i sportovního úpadku, bratrské lásky a vraždy, ale stejně je film jako celek strašlivě nesjednocený a jeho myšlenky nejednoznačné, uspořádané vyloženě chaoticky. Ty dvě hodiny sledujeme zarputilého troubu Tatuma a od pohledu narušeného milionáře Carella a s rostoucí netrpělivostí očekáváme, jak se jejich vztah vyvine a jak vyvrcholí, jenže se nestane vlastně nic. Nic z pohledu scénáře, který nedokáže absolutně vygradovat, a nic i z pohledu herců, kteří s výjimkou Ruffala prochází příběhem s neměnným výrazem a nedávají divákovi možnost k žádnému emocionálnímu prožitku. Vznešená, slavnými jmény zaštítěná nuda, kterou už opravdu nechci niky více vidět..
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
9
Těžké, šedé, bez velkých slov, zato se silnými (i když často schválně potlačenými) emocemi. Zatímco skutečný případ zahaluje rouška tajemství a nejasností, film dle mého poměrně jasně profiluje celý problém a dokáže logicky vystavět jednotlivé body marnosti až k bolestivé katarzi. Silný základ má navíc tu neuvěřitelnou výhodu, že se režisér Bennett Miller pro filmy podle skutečných událostí narodil, přičemž umí dokonale pracovat s
  • herci
  • scénář
  • režie
  • atmosféra
  • chvílemi možná až moc rozvláčné
Matli
Matli
8 300 bodů
6
V podstatě skutečný příběh o ničem s docela překvapivým twistem na konci. Hvězdičku navíc si zaslouží výborný výkon Tatuma a Carella, konečně je vidět, že to jsou herci na úrovni. 52%
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6.5
Netradiční sportovní thriller s dokonale padnoucími herci. Tatum jako "nevděčná opice" podává životní výkon a Carell je vysloveně hnusný. Samotné zápasení je i díky hudbě temné a pohlcující. Užíval jsem si jak se z klasické patriotické sportovní propagačky stává děsivý thriller dvou trosek, které to neměli v hlavě v pořádku. Režisérsky dokonalá práce, Miller tohle umí. Znovu platí, že ideální je nevědět o tom víc než bylo v traileru.
Ombak_Penari
2 764 bodů
4.5
S hodnocením jsem šel hodně nízko, možná až trochu nespravedlivě, protože jsem snímek dokoukal až na druhý pokus a nijak zvlášť se za to nestydím. Tak neskutečně odtažitě a rozvláčně natočené drama prostě není vůbec jednoduché sledovat a nemyslím si, že je to chyba diváka, že tomu nerozumí a že je to v pořádku. Ve jménu úspěšného budování tísnivé atmosféry a vykreslení psychologie postav a vztahů v předlouhých, téměř bezeslovných dialozích (ať už to zní sebeblběji) a sólo scénách některých postav, kdy jsou výrazy tváře a hra oči doplněny jen strohými větami, se snímek stává nekonečným pásmem neudálostí a neděje, kdy stále čekáte na nějaký zvrat a on prostě nepřichází, respektive přijde v naprostém závěru. Sledování bylo pro mě zkrátka peklo. Nicméně když se tím vším prokoušete, nelze upřít, že to budování tísnivé atmosféry a psychologie ústředního tria dopadlo skvěle. Že ta oscarová nominace pro Carella a Ruffala je naprosto oprávněná, ale skvělý je i Tatum a zrovna tak chytne to beze slov narůstající dusno mezi všemi navzájem. Řekli byste nakonec bylo to zajímavé, ale ta cesta přes dvě hodiny ničeho, která nakonec nevyústí ani v opravdové finále, ta se nedá jen tak zapomenout...
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7.5
Tento film není tuctový , ba naopak. Dusné ovzduší se táhne od začátku do konce jako pachuť něčeho nechutného. Steve Carell jako jaqko miliardář , který si myslí , že se vše dá koupit a když ne, tak běda....Skvěle a logicky vystavěno , včetně obou rolí bratrů ....a výborná práce režiséra
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
7
Většinou jsem z filmů podle skutečných událostí nadšen, ale v tomto případě, mě film iritoval a chvílemi jsem se na děj vůbec nesoustředil. Postava Steva Carella mi přišla hodně divná a vlastně jsem ji moc nerozuměl. Nechápu, jak se toto mohlo opravdu stát, že to někdo neprokoukl dříve. Nemuselo dojít k takové tragedii.