Experiment Belko

66%

Komentáře a recenze 7

6
Musím se přiznat,že jsem trošku zklamaný. Recenze byly vesměs pozitivní a trailer slušně navnadil. Jenže výsledek zcela nenaplnil mé očekávání. Nápad s budovou ve které je uvězněno 80 zaměstnanců a kteří zde musí bojovat o holý život je zajímavý,ale Mclean z toho nedokázal vytěžit maximum. U vražd mohl mnohem více experimentovat a trochu více přitlačit na pilu. Snímek si o to několikrát přímo řekl. Atmosféra byla místy opravdu hutná a napínavá. Film si navíc po celou dobu drží solidní tempo. Ve snímku je spousta známých ksichtů (seriálový herci,béčkový herci,vedlejší postavy)kteří naštěstí nepůsobili okoukaným dojmem. Tahounem celého snímku bych zvolil Johna C. McGinleyho jenž má role psychopatů v málíku. Sledovat ho se sekáčkem na maso jak porcuje své kolegy rozhodně stojí za to. Některé scény mne i upřímně pobavili (scéna na WC - udržujte pořádek). Příběh nakonec dospěl do očekávaného konce,ale i přesto rejža vytáhl z ruky trumf,kterým mne příjemně překvapil.
29 851 bodů
7.5
Pěkné, ale již několikrát viděné viz Experiment ( ať už ten německý, nebo americký ) Celkem hutná atmosféra a velmi krvavý a výživný závěr, ale střed filmu šel nadupat mnohem víc a byla by to ještě daleko větší zábava.. I tak se mi na film dívalo dobře a tuto řež jsem si užil.. narozdíl od mé něžné polovičky, která většinu odkoukala s dlaněmi před očima.
6
Mám rád podobné horory s výrazným setupem, ale chtělo by to lepší dialogy, lepší interakce postav. Všechno je tu uspěchané, nepřesvědčivě hysterické - těch pár skvělých momentů jen ukazuje promarněný potenciál.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Co může být horší na práci, kterou nesnášíte? To, že vás tam někdo zavře. Vás a pár dalších desítek lidí a donutí vás, abyste se pozabíjeli. Proč taky ne, že jo? Saw je overrated. První polovina byla skvělá, z druhé se vytratila atmosféra a jistá úzkost, která v té první panovala. Škoda. Avšak přesto se jedná o dost dobře natočený film, který si zaslouží vyšší procenta, než zde, na ČSFD, má.
mattesak
1 205 bodů
6