Maska

76%

Komentáře a recenze 24

47 088 bodů
7
Jako dítě jsem miloval i kreslený seriál,který běžel v TV. Bylo mi jedno jestli to bylo v angličtině,nebo v češtině,protože já tyhle příběhy Stanleyho Ipkisse miloval. Hraná verze není o nic hroší než seriál. Povedl se totiž výběr do hlavní role. Kdo taky může být lepší než člověk s gumovým obličejem. Jde vidět jak si to Jim užívá a já si to užívám s ním. Velice zábavná komedie pro celou rodinu.
29 761 bodů
7
Ale jo, když to bylo nové, tak jsem Masku žral. Jim Carrey se pro tyto role narodil a energická bomba s troškou zla mu seděla, jako prdel na hrnec. Jekyll a Hyde v zábavném hávu to vše devadesátkově jednoduché s notnou dávkou klišé. Tak to prostě bylo.
28 393 bodů
6
Bankovní úředník se přemění na maniakálního hrdinu po nasazení tajemné masky a začnou se dít věci. Snímek na základě komiksu, který je v Americe pojem a tak snímek osloví daleko více je, než české diváky, kteří o tomto neví zhola nic. Na českém komiksovém trhu se už nyní sice něco málo nachází, ale celkově to za řeč ještě stále nestojí. Hlavní role jako stvořená pro Jima Carreyho, který snad ani nemá ve svém výkonu konkurenci. Snímek se prezentuje takřka až neuvěřitelnou ztřeštěností, který má v sobě určité světlé chvilky, ale jinak se celý koncept jeví v přílišném tlačení na pilu ve všem možném i nemožném humoru a estrádních skopičin. Ne. Tohle rozhodně není film pro každého. Po technické stránce je na svou dobu vzniku ale výborný. Zajímavostí je, že si tu odbyla svůj herecký debut Cameron Diaz a dá se říct, že vcelku dobře.
8
Gumový Carrey a smršť nezapomenutelných hlášek. maska je komedie, kterou jsem si jako kluk pouštěl pořád dokola.
10
Pecka z "dětství", která nestárne. A ta první scéna s Cameron Diaz (která se vlastně stala jejím vstupem do světa filmu) je nezapomenutelná.
7
Od tohoto filmu nikdo nikdy nic nečekal a nakonec se z toho stala vlastně celkem komediální klasika, kterou televize donekonečna opakují. Jim Carrey dělá své přemrštěné grimasy a pobaví, jak balí tehdy ještě hodně začínající Cameron Diaz s jejím odzbrojujícím úsměvem, blond hřívou a modrýma očima. Místama to ale objektivně skřípe:-)
9
Super komedie s výborným Jimem Carreyim. Tady se opravdu vyřádil a my se skvěle bavily.
M3lios
M3lios
9 140 bodů
10
Maska je jedna z najlepších komédii svojej doby a zároveň jeden z mojich najobľúbenejších filmov s charizmatickým ,ľahko streleným ,impresívnym komikom môjho detstva a improvizátorom v jednej osobe - Jim Carrey. Ak ste nikdy tento film nezhliadli a milujete komédie potom nie je o čom. Je to výborná komédia ,ktorá nespolieha na debilné vtipy a skôr rozpráva vlastný retardovaný príbeh s miernou vážnosťou a absurditou. Opísať zážitok a nápady tohto filmu by bol rovnako excentrický nápad ako spraviť Live-Action film o nápaditej postavičke z Looney Tunes univerza....vlastne som ten film práve opísal. Najlepšia komédia Jimma Carreyho z 94-tého a to je ,čo povedať keď mal proti sebe svoje ďalšie dva filmy :). A preto je tento jemne podaný sitcom ,ktorý vďaka geniálne vymysleným efektom a úžasného Jima tak pre mňa dôležitý. Btw Carrey v tomto filme podáva taký neuveriteľne prirodzený herecky výkon až by ste mu fakt uverili ,že je to len nejaký random cápek ,čo po večeroch pozerá animáky a po polnoci vymetá najbližšie bary so zelenou maskou na hlave. Odo mňa si zasluhuje Rating: S ! ... Zlatý klenot 90. rokov..."Hľadám masku. Mám ju!" (dokonca po prvý raz v histórii spravili Slováci aj naozaj dobrý slovenský dabing)...no neberte to :)
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
jeden z miliona filmov ktore som ako decko miloval (videl som to v kine a potom nespocetne krat na videu kde bol dost dobry i prvy dabing s bohdanom tumom, ale potom to verzia s dejdarom totalne zabila a znicila mnoho vtipov ktore prelozili na novo a uplne inak)... maska ma zvlastnu atmosferu (crazy sceny s carreym sa striedaju s dost temnymi pasazami v ktorych je dorian - hlavny zloduch) a hlavne ma prekvapilo ked som film videl vcera ze vtipy nie su az tak dobre ale co ich robi vtipnejsimi je maniakalny vykon jima carreyho, ktory i obycajnu vetu dokaze podat tak ze sa z nej stane kultova hlaska...
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
7
Stanley Ipkiss si nasadil magickou masku a zhmotnit své nejšílenější nápady, tak se rozlučte se svým zdravým rozumem a jen se bavte. "Jsem maska nebo placka?" Jima Carreyho moc nemusím, ale tady mi nevadí, jakoby mu to napsali na tělo. "Byls dobrej, opravdu. Ale dokud jsem tu já, budeš vždycky jenom druhej." Pobavil i pejsek Majla a neopomenu ani krásnou tvář Cameron Diaz. Je to bláznivé a vtipné. "Jsem bourák!" - 70%.