Stud stranou nezachrání sympatický detektiv ani Alyssa Milano

Stud stranou | Netflix
Grace Miller právě vydala svou nejnovější detektivku. Pak jí zavolá sestra Kathleen, že ji musí nutně vidět. Grace odlétá do Washingtonu, aby si s ní promluvila. Ukáže se, že Kathleen chce s exmanželem u soudu řešit opatrovnictví syna a že potřebuje morální podporu. Grace se rozhodne pár dní zůstat a využít je ke strávení příjemných chvil se sestřiným sousedem, detektivem Edem. Po návratu z rande ale Grace najde sestru mrtvou. Za pachatele samozřejmě považuje bývalého manžela, který se snažil ututlat své nelegální finanční machinace. Jenže se ukazuje, že Kathleen si přivydělávala jako domina na stránkách s obsahem pro dospělé. Navíc se brzy objeví další oběť. Grace se navzdory Edovým protestům pouští do vyšetřování.
Nebudu chodit kolem horké kaše. Stud stranou je podprůměrná televizní podívaná jako z dílny společnosti Hallmark. Příběh je triviální, vraha uhádnete od začátku, hrdinka jedná naprosto iracionálně, plete se do vyšetřování a policie by si bez ní podle všeho vůbec nedokázala poradit. Přiznám se, že knižní předlohu neznám, nemohu tedy srovnávat, ale pokud se filmová adaptace drží hlavní dějové linky, také nebude stát za moc. Tak naivní a nelogický příběh jsem už neviděla velmi dlouho.
Sam Page, Alyssa Milano
Stud stranou | Netflix
Pominu-li fakt, že se Grace hned po svém příjezdu vrhne na přitažlivého, zcela náhodou nezadaného detektiva, je její chování dost mimo i v dalších ohledech. Bez mrknutí oka skočí do letadla, aby byla u Kathleen co nejdříve, přitom se později dozvídáme, že sestru několik let neviděla, nebyla u ní, když začala brát po odchodu od manžela prášky a opustila syna. Teď je z ní rázem nejlepší sestra na světě. Po vraždě je odhodlaná dopadnout vraha, což by ještě smysl dávalo, ale vyšetřovatelům komplikuje práci a vynutí si spoluúčast jako konzultantka, neboť je prý velmi schopná v sestavování profilů zločinců. Kapitánka ani nemrkne a ze svých zkušených detektivů udělá neschopné blbce, kteří mají najednou poslouchat spisovatelku.
Třešničkou na dortu je pak vyřešení případu. Pachatel nezanechává stopy, své činy má promyšlené a ve finále stejně vleze do nachystané pasti jako školáček, přičemž se celou dobu kolem vyšetřování motá a sestru své oběti zná víc než dobře. Stud stranou je zkrátka z hlediska příběhu velmi slabý. A nic na tom nemůže změnit ani Alyssa Milano a její sympatický kolega Sam Page. Ne příliš povedená podívaná se může řadit k televizním filmům jako Záhady Emmy Fieldingové, Vraždy odvedle nebo Záhady z redakce.
Hodnocení: 45 %
Průměr hodnocení ze všech recenzí najdete ZDE.