Vin Diesel se možná objeví v marvelovce Inhumans

Jak všichni jistě víte, Vin Diesel rád zásobuje své fanoušky porcí fotek z natáčení i ze života. Včera se proto objevila zvláštní fotografie, na níž má oblečené tričko s nápisem "Inhumans" a v pozadí stojí "Jsi Inhuman?" (popřípadě - Jsi nelidský?). Pravděpodobnější je první varianta a tak nám nezbývá než spekulovat, zda se Diesel náhodou neobjeví v týmovce Inhumans. Není to poprvé, co něco podobného zveřejnil na svém profilu. V srpnu tohoto roku uveřejnil obrázek Groota a k němu přidal popisek: "Mám takový divný pocit, že si Marvel myslí, že jsem Inhuman (nelidský)...".
vin-diesel-se-mozna-objevi-v-marvelovce-inhumans
Některé severy spekulují, že by se mohl objevit v roli Black Bolta, vůdce Inhumans. Ten dokáže manipulovat s elektrony, díky čemuž je schopen uzvednout věci přesahující 60 tun. Řečové centrum mozku Bolta obsahuje organické mechanismy, schopné generovat dosud neznámý typ částic, které komunikují s okolními elektrony. Jeho šepot či výkřik má za následek nárazovou vlnu a při maximální síle se rovná výbuchu jaderné zbraně.
A kdo jsou Inhumans?
Inhumans (Nelidé) byli stvořeni před miliony lety vědci rasy Kree, kteří pracovali na stanici založené na planetě Uran, během konfliktu známém jako "Kree-Skrull Válka". Při průzkumu zjistili známky života na nedaleké planetě Zemi a po bližším zkoumání primitivních obyvatel objevili jejich genetický potenciál. Kree začali s genetickými experimenty s cílem objevit způsob, jak obejít vlastní evoluční stagnaci a zároveň vytvořit nový druh mutantů, vhodných k nasazení ve válce proti Skrullům. Použili mrtvolu Arloka, člena rasy Eternals, jehož našli na Uranu a s pomocí jeho DNA upravovali geny primitivních Homo sapiens a podařilo se jim vytvořit rasu Inhumanů.
vin-diesel-se-mozna-objevi-v-marvelovce-inhumans-1
U těch se vyvinula nadlidská síla, extrémní reflexy, vytrvalost a jejich průměrná délka života byla zvýšena na 150 let. Nakonec vědci z nejasných důvodů výzkum ukončili, opustili sluneční soustavu a svůj výtvor ponechali osudu. Podle jedné verze se obávali proroctví, podle něhož by jejich práce vedla k vytvoření anomálie, která by zničila superpočítač Supreme Intelligence, jenž řídí jejich rasu. V současnosti vede Inhumans královská rodina v čele s králem Black Boltem a královnou Medusou a ostatními členy, jimiž jsou Crystal, Luna, Maximus, Ahura, Karnak, Gorgon a Triton.