Bez mobilních aplikací bychom byli v... Reklamožrouti opět zaútočí na česká kina!

Bez mobilních aplikací bychom byli v... Reklamožrouti opět zaútočí na česká kina!
Apple | Apocalypse WWDC 2017 | Apple TV+
Světová reklamní show plná geniálních nápadů NOC REKLAMOŽROUTŮ proběhne v pražském kině Lucerna ve čtvrtek 7. února 2019 od 19.00 hodin. Následovat ji bude ve čtvrtek 21. února 2019 show v brněnském klubu Fléda. Vstupenky na obě akce jsou již k dispozici v předprodejích Go Out a SMS ticket.
Téměř 300 spotů z 50 zemí světa v bloku trvajícím přes 5 hodin. Také začátkem příštího roku se dočkáte reklam chytrých i hloupých, inteligentních a nudných, vášnivých, působivých a dojemných, exotických nebo kontroverzních.
"Dramaturgové přehlídky si dávají záležet na tom, aby se do výběru dostaly zábavné kousky i vážnější snímky. Mnohé reklamy svým obsahem přesahují pouhý reklamní záměr a nutí nás se zamyslet nad společenskými či životními situacemi. Zajímavé jsou také rozdíly mezi velkorozpočtovými reklamami a videi, u kterých dokázali tvůrci vytěžit hodně efektu z malého rozpočtu," vysvětluje pořadatel David Horáček.
reklamozrouti-opet-zautoci-na-ceska-kina-1
Letošní Noc Reklamožroutů ukazuje, jak do videa přirozeně vstupují prvky globalizace a moderních technologií. Typickou ukázkou je například reklama Apple Appocalypse, která ukáže, co vše se může stát, když vypnete jednu zásuvku. Naopak význam individuality představí reklama Adidas One In Billion. Již tradičně nesmějí chybět také sekce japonských reklam. Na své si přijdou i romantici například u poetických reklam Dolce & Gabbana. V přestávkách mezi jednotlivými bloky čeká na diváky atraktivní doprovodný program.
Více se o akci dozvíte na oficiálním webu tuzemské části přehlídky.

NOC REKLAMOŽROUTŮ je unikátní přehlídka nejlepších reklam z celého světa. Mimo festivalu v Cannes jde o největší událost ve světě reklamy, která se koná už přes 30 let a v současnosti je k vidění ve více než 40 zemích světa.
Historie show
The Night of the Ad Eaters (Noc reklamožroutů) je světová reklamní show s dlouholetou tradicí. Poprvé se uskutečnila v roce 1981, pořadatelem byl Jean-Marie Boursicot a ihned slavila úspěch. Každý rok tato show probíhá ve více než 150 městech celého světa; tradičními zastávkami jsou také Praha a Brno. Kromě nepřeberného množství reklam přináší show i zajímavé svědectví o naší době. Poselství je natolik jasné a srozumitelné, že překonává jazykové a kulturní bariéry.